God45
#PrayersForBahakan
In America the President reigns for four years, and Journalism governs forever and ever.
-Oscar Wilde
In America the President reigns for four years, and Journalism governs forever and ever.
-Oscar Wilde
En praktisk fråga: hur hojtar man? Skickar jag DM till er admins?solvebring said:Ingen fara! Är man fundersam får man dock gärna hojta. Vi hjälper så gärna till.MattiasLejbrink said:Ah, sorry, såg nu. Off topic, tydligenMattiasLejbrink said:Ja, jag funderade på det innan jag lade upp. Vad hade vart lämplig diskussion att posta detta i?solvebring said:Då detta inte kan definieras som rollspelsrelaterat och än mindre som rollspelsnyheter, flyttas tråden till en mer passande ort.
Det. Eller så kan du fråga i småpraten i den högra spalten om du ser någon admin online.MattiasLejbrink said:En praktisk fråga: hur hojtar man? Skickar jag DM till er admins?
Aha, bra idé. De verkar vara online oriml... jag menar jätteoftaRobert Jonsson said:Det. Eller så kan du fråga i småpraten i den högra spalten om du ser någon admin online.MattiasLejbrink said:En praktisk fråga: hur hojtar man? Skickar jag DM till er admins?
Ja, precis. Och finns det ingen redaktör eller global moderator till hands så finns det säkert erfarna forumiter där.MattiasLejbrink said:Aha, bra idé. De verkar vara online oriml... jag menar jätteoftaRobert Jonsson said:Det. Eller så kan du fråga i småpraten i den högra spalten om du ser någon admin online.MattiasLejbrink said:En praktisk fråga: hur hojtar man? Skickar jag DM till er admins?
Så är det antagligen. Vilket föranleder frågan "Vem läser den där skiten egentligen?"Recca said:Antagligen är det så att deras redaktör vill ha svar på idiotiska frågor eftersom de skriver för skvallertidningar och kvällsblaskor och dylikt.
Skit och skit... Jag kan förstå tjusningen att läsa om kändisar som passas upp av tjugo personer som hjälper dem med klänningar, etc. även om jag inte direkt köper sådana tidningar själv.Björn Wärmedal said:Så är det antagligen. Vilket föranleder frågan "Vem läser den där skiten egentligen?"
Jag har aldrig lyckats förstå hur målgruppen ser ut, eller om målgruppens intelligens återspeglas av innehållet i tidningar.