Nekromanti Jennifer Lawrence bryter könsmönstret!

MattiasLejbrink

Swordsman
Re: Trådflytt

solvebring said:
MattiasLejbrink said:
MattiasLejbrink said:
solvebring said:
Då detta inte kan definieras som rollspelsrelaterat och än mindre som rollspelsnyheter, flyttas tråden till en mer passande ort.
Ja, jag funderade på det innan jag lade upp. Vad hade vart lämplig diskussion att posta detta i?
Ah, sorry, såg nu. Off topic, tydligen :gremsmile:
Ingen fara! :gremsmile: Är man fundersam får man dock gärna hojta. Vi hjälper så gärna till.
En praktisk fråga: hur hojtar man? Skickar jag DM till er admins?

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.

MattiasLejbrink said:
Det. Eller så kan du fråga i småpraten i den högra spalten om du ser någon admin online. :gremsmile:

MattiasLejbrink

Swordsman

Robert Jonsson said:
MattiasLejbrink said:
Det. Eller så kan du fråga i småpraten i den högra spalten om du ser någon admin online. :gremsmile:
Aha, bra idé. De verkar vara online oriml... jag menar jätteofta :gremwink:

solvebring

Superhero

MattiasLejbrink said:
Robert Jonsson said:
MattiasLejbrink said:
Aha, bra idé. De verkar vara online oriml... jag menar jätteofta :gremwink:
Ja, precis. Och finns det ingen redaktör eller global moderator till hands så finns det säkert erfarna forumiter där.

Recca

Femme Fatale
Antagligen är det så att deras redaktör vill ha svar på idiotiska frågor eftersom de skriver för skvallertidningar och kvällsblaskor och dylikt.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Recca said:
Antagligen är det så att deras redaktör vill ha svar på idiotiska frågor eftersom de skriver för skvallertidningar och kvällsblaskor och dylikt.
Så är det antagligen. Vilket föranleder frågan "Vem läser den där skiten egentligen?"

Jag har aldrig lyckats förstå hur målgruppen ser ut, eller om målgruppens intelligens återspeglas av innehållet i tidningar.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Björn Wärmedal said:
Så är det antagligen. Vilket föranleder frågan "Vem läser den där skiten egentligen?"

Jag har aldrig lyckats förstå hur målgruppen ser ut, eller om målgruppens intelligens återspeglas av innehållet i tidningar.
Skit och skit... Jag kan förstå tjusningen att läsa om kändisar som passas upp av tjugo personer som hjälper dem med klänningar, etc. även om jag inte direkt köper sådana tidningar själv.

Det är ganska avslappnande läsning som inte kräver något speciellt av läsaren utöver förmåga att hålla reda på relationer och sådant, och knappt det. All läsning måste inte vara "utmanande", liksom. Det bör finnas plats även för sånt som är lättsmält, ungefär som att det måste finnas plats för landskapsmåleri inom konsten, även om inte allt blir landskapsmåleri.

Jag tror att det handlar mindre om intelligens och mer om intresse.

Däremot är det ju tyvärr så att produktionen av sådana tidningar etc. förutsätter att det finns en massa "journalister" villiga att ställa rätt dumma eller irrelevanta frågor, och dessutom reproducerar de ofta rätt så trista könsmönster.