Nekromanti Julklapp - nästan som en utmaning.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Inte mig heller [NT]

NT = No Text (Ingen text)

Selly

Level 5 Laser Lotus
Inte för mig heller, men... [ANT]

...det funkar om man klistrar in bildadressen i ett nytt fönster och refreshar. Eller, tja, det gör det för mig i vart fall. Något av en omväg, men nu har jag sett dem i vart fall.
:gremcrazy:

Jade

Warrior
Re: *slår sig i huvudet med en baguett*

Osynlig blyerts?
Mobba-gif-dagen?
Bojkotta passagen?
:gremcrazy:

I don't understand..... Moj, moj...
Men (eftersom jag har fruktansvärt tråkigt för tillfället och inte har något bättre alls för mig) kör jag på den tredje och sista livlinan -> direktadresser!

"Get back!"
"Skummis"
"Misslyckad"

DODswe4

Hero
Re: Inte mig heller [NT]

Det fungerar inte det heller det kommer bara ett fel medlenade
Tyvärr!

Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar. Detta kan bero på någon av följande anledningar:

* Den angivna adressen är felaktig. Kontrollera stavningen och försök igen.

* Sidan är inte tillgänglig för tillfället eftersom medlemmen uppdaterar sidan. Försök igen senare.

* Sidan existerar inte längre på denna server.

Selly

Level 5 Laser Lotus
Re: Vilken bild adress?[NT]

Högerklicka på stället där bilden skall vara och luska fram adressen till bilden. Kopiera. Klistra in i ett nytt fönster. Sen uppdatera. Upprepa med alla tre.

...men det verkar ju inte fungera ändå, trots direktlänkarna. Fuck it. Jag slänger upp alla tre på min server, så får vi se om det funkar. Återkommer om ett par minuter med nåt slags resultat.

Selly

Level 5 Laser Lotus
No problemo. ^_^ [ANT]

De tar ju typ ingen plats alls, så risken finns nog att jag hinner byta ISP innan jag tar bort dem därifrån (om inte annat önskas). Lär dröja, mao. ^_~

Feuflux

omjonasson.se
Passagenspöket

Eftersom jag en gång i tiden gjort passagenlänkar och misslyckats så har jag koll på läget... De tillåter inte bildlänkar, men om man går till adressraden och trycker på entertangenten så poppar bilderna upp istället för det felmeddelande som DoDswe4 snackade om.