Nekromanti Julklapp --> Surfplatta

Konrad Konvalj

Myrmidon
Bud Light DeLux Edition

Spetsad med hembränt, en skvätt ostbrylé, och skivad cognacsmedwurst.

More than meets the eye helt enkelt.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Konrad Konvalj said:
Ge mig cred för en bra affär nu! Jag kan omöjligt ha blivit lurad.
Mycket bra affär! Själv hatar jag Apple av principiella skäl, men jag kan knappast förneka att du fick en bra platta för ett riktigt bra pris.

Enda anledningen att han ville sälja på dig en galaxy tab var att de har skitdålig vinstmarginal på apple-prylarna, galaxyn kostar mer och han får troligtvis provision.

Man ska fan ha lite skinn på näsan när man har med elgiganten att göra. De försökte sälja på farsan en quadcore med 24" skärm när det enda han vill göra är att kolla på blocket och lägga patiens.

ripperdoc

Myrmidon
Man ska aldrig lyssna på en elektronikförsäljare. Som nördig själv har jag aldrig stött på en säljare som kan mer än jag själv om produkterna de säljer. Det betyder att de helt enkelt inte kan tillräckligt, så inte att lita på. Sedan är en säljare ett väldigt ineffektivt sätt att ta del av informationen.

Är man nördig är det enklast att bara läsa om det på nätet. Är man inte lika nördig är det bästa att göra som Konrad här gjorde - fråga nördar. Men en elektroniksäljare - tvi vale.

Xyas

Swashbuckler
Spider Jerusalem said:
Därför finns utrycket MIPS = Meningslös Information från Påstridiga Säljare.
Varför tidningsartikeln nedan är helt obegriplig för mig. Råd och research gör man ju på internet innan köp, oavsett om det är i affär eller på nätet.

Butiker vill ha betalt för råd