Vitulv
Årets spelledare 2011 och 2013
Måste. hålla. mig. i. skinnet.Recca said:Pynta miiiiig
Edit: förlåt, min guttermind tar ibland överhanden.
Måste. hålla. mig. i. skinnet.Recca said:Pynta miiiiig
Vitulv said:Måste. hålla. mig. i. skinnet.Recca said:Pynta miiiiig
Det här är den bästa hittilskrank said:Vitulv said:Måste. hålla. mig. i. skinnet.Recca said:Pynta miiiiig
Ond bråd död said:Nån får gärna pynta min Tina. Tyvärr kan jag inget photoshop eller ens paint.
xyas said:Är skitkass på bildredigering, men rasta-lejonet skulle definitivt behöva julas till.
Spider Jerusalem said:Aj fan det här kan bli en konflikt tråd.
*Detta är ett skämt*
...Jag förstår inte. Borde jag göra det.Vitulv said:Måste. hålla. mig. i. skinnet.Recca said:Pynta miiiiig
Jo jag vet. Det är en vinnare! Alla älskar ju kakor och Vimes.Recca said:Åhh. Snyggt, K.K!! Orginellt.
Konrad Konvalj said:Jag tror banne mig att jag skall pynta dig ikväll.Vimes said:Om KKs avatar inte pyntas innan den 24e ska jag inte äta några torkade fikon i jul.
anth är ju dock i ett större behov av pynt så Vifåse.
Det var ganska svårt att få in den i din nuvarande, ja =) Får jag en bild man kan sätta tomteluva på sätter jag såklart tomteluva på den.Recca said:Krank, jag vill ha en tomteluva. Kanske om jag byter avatar? <.<
Jaaa! Tack!krank said:xyas said:Är skitkass på bildredigering, men rasta-lejonet skulle definitivt behöva julas till.
Fnuk!krank said:Konrad Konvalj said:Jag tror banne mig att jag skall pynta dig ikväll.Vimes said:Om KKs avatar inte pyntas innan den 24e ska jag inte äta några torkade fikon i jul.
anth är ju dock i ett större behov av pynt så Vifåse.
Laowai said:Det här är den bästa hittils
Jag visste väl att du skulle se var den kom ifrån =)Konrad Konvalj said:En vinnare. Du fixar kånkelnäsan och allt!