Konrad Konvalj
Myrmidon
Kånkel Kanlj blir ju rörd till tårar. Så vacker var denkrank said:Jag visste väl att du skulle se var den kom ifrån =)Konrad Konvalj said:En vinnare. Du fixar kånkelnäsan och allt!
Kånkel Kanlj blir ju rörd till tårar. Så vacker var denkrank said:Jag visste väl att du skulle se var den kom ifrån =)Konrad Konvalj said:En vinnare. Du fixar kånkelnäsan och allt!
Lucia!krank said:Det var ganska svårt att få in den i din nuvarande, ja =) Får jag en bild man kan sätta tomteluva på sätter jag såklart tomteluva på den.Recca said:Krank, jag vill ha en tomteluva. Kanske om jag byter avatar? <.<
Eller möjligen en luciakrona, men den tror jag att jag i genusmedvetenhetens namn sparar till en kille =)
Cissi said:Cool!
Vimes said:Om KKs avatar inte pyntas innan den 24e ska jag inte äta några torkade fikon i jul.
Är det en ren som drar en släde?krank said:Vimes said:Om KKs avatar inte pyntas innan den 24e ska jag inte äta några torkade fikon i jul.
typiskt hälsingar att fastna vid bockar!krank said:Vimes said:Om KKs avatar inte pyntas innan den 24e ska jag inte äta några torkade fikon i jul.
Lu-kaazh said:Jag känner att det kommer bli så att alla kommer hit kommer vilja få sin avatar pyntad utan att vilja pynta någon annans.
//Lukas som vill få sin avatar pyntad
Julbock. Seruväl =)Konrad Konvalj said:Är det en ren som drar en släde?
Konrad Konvalj said:
Mjo, jag såg att Krank redan pimpat, men eftersom jag lagt ner en halv öl på det hela så måste den ju postas.
Zorbeltuss said:Jag behärskade väl paintshop tillräkligt för att kunna göra det en gång i tiden, men nu har jag inte använt det på snart ett decennium, så jag skulle nog gärna vilja ha hjälp.
/Zorbeltuss
Du kan va julbock!Pärsson said:typiskt hälsingar att fastna vid bockar!krank said:Vimes said:Om KKs avatar inte pyntas innan den 24e ska jag inte äta några torkade fikon i jul.
Varning för fågel med, eh, rött. Sorry.!Paxen said:Är det inte enklare att jag bara spraymålar fågeln röd och fotar?
julbock du sa, en annan bock ja vaKonrad Konvalj said:Du kan va julbock!Pärsson said:typiskt hälsingar att fastna vid bockar!krank said:Vimes said:Om KKs avatar inte pyntas innan den 24e ska jag inte äta några torkade fikon i jul.
AHAHAH! Fyfan krank vilken jävla hjälte du är!krank said:Laowai said:Det här är den bästa hittils
Pärsson said:julbock du sa, en annan bock ja vaKonrad Konvalj said:Du kan va julbock!Pärsson said:typiskt hälsingar att fastna vid bockar!krank said:Vimes said:Om KKs avatar inte pyntas innan den 24e ska jag inte äta några torkade fikon i jul.
bulleri bulleri ... Kåtbock
In fucking deed.krank said:I'm on a roll!