solvebring
Superhero
Ouch, mjaej. Tror inte det, jag får den nog bara avlång och djävlig ... Tyvärr.Arvidos MC said:Solve, kan du beskära den på ett fiffigt sätt också så den blir lite mer kvadratisk för forumformatet?
Ouch, mjaej. Tror inte det, jag får den nog bara avlång och djävlig ... Tyvärr.Arvidos MC said:Solve, kan du beskära den på ett fiffigt sätt också så den blir lite mer kvadratisk för forumformatet?
Men här är skinkbilden för den som kan ... http://www.spisa.nu/recipeImages/ri_12725_3.jpgsolvebring said:Ouch, mjaej. Tror inte det, jag får den nog bara avlång och djävlig ... Tyvärr.Arvidos MC said:Solve, kan du beskära den på ett fiffigt sätt också så den blir lite mer kvadratisk för forumformatet?
Haha, snyggt!krank said:Vitulv said:Måste. hålla. mig. i. skinnet.Recca said:Pynta miiiiig
Edit: förlåt, min guttermind tar ibland överhanden.
Jag gillar den skarpt.Möller said:Nu kan man ju inte förvänta sig något snyggt ...
EDIT: Sådär:
Tackar.krank said:Zorbeltuss said:Jag behärskade väl paintshop tillräkligt för att kunna göra det en gång i tiden, men nu har jag inte använt det på snart ett decennium, så jag skulle nog gärna vilja ha hjälp.
/Zorbeltuss
O M G! Love it!Hakanlo said:
krank said:Varning för fågel med, eh, rött. Sorry.!Paxen said:Är det inte enklare att jag bara spraymålar fågeln röd och fotar?
Den episka kulmen på en fantastisk tråd hittills, om ni frågar mig.Hakanlo said:
Kul det här...
Alltså, Debbies blick med resten av motivet ... Känns mest lite småobehagligt. Eller är han kanske bara stöddig för att Jesus är hans son?Konrad Konvalj said:
Medhåll =)Brynolf said:Den episka kulmen på en fantastisk tråd hittills, om ni frågar mig.Hakanlo said:
Kul det här...
Min sambo tycker den är hemsk 0.o Jag gillar den dock! </div></div>!Paxen said:</div>krank said:Varning för fågel med, eh, rött. Sorry.!Paxen said:Är det inte enklare att jag bara spraymålar fågeln röd och fotar?
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Klicka för att visa.. <input type="button" class="form-button" value="Visa dolt innehåll" onclick="toggle_spoiler(this, 'Dölj innehåll', 'Visa dolt innehåll')" /></div><div class="ubbcode-body"><div style="display: none;">
Det ser ut som Den Heliga Handgranaten.Laowai said:Alltså, vad är det den har i ögat?