Übereil said:Det ser ut som Den Heliga Handgranaten.Laowai said:Alltså, vad är det den har i ögat?
Übereil, kom ihåg att räkna till tre
Übereil said:Det ser ut som Den Heliga Handgranaten.Laowai said:Alltså, vad är det den har i ögat?
Nässe said:Petter42 said:Men... du var väl i Arvidos bild? Kan ni inte dela?
Petter42 said:Men... du var väl i Arvidos bild? Kan ni inte dela?
Vicotnik said:Vill ni så får ni julpynta min bild/avatar.
Saknas bara ett barn som sitter i hans knäkrank said:Vicotnik said:Vill ni så får ni julpynta min bild/avatar.
Hade jag haft kvar din avatar i originalskick hade jag nästan varit frestad att lägga in dig sovandes mot hans bröst... Men jag skiter nog i det =)Lu-kaazh said:Saknas bara ett barn som sitter i hans knä
Oh! Jag ska byta så fort jag kommer hem... om jag inte gör en själv då. Tackar!krank said:Petter42 said:Men... du var väl i Arvidos bild? Kan ni inte dela?
Men jag skulle ju inte skriva i den här tråden, jag visste ju att det här skulle hända! AAAARGH!!!krank said:Übereil said:Det ser ut som Den Heliga Handgranaten.Laowai said:Alltså, vad är det den har i ögat?
Win!krank said:
Sweet! Kan du lägga på lite snö på trädet i vänsterkanten också?solvebring said:Eller den här?
Sure, kan fixa det sen. =)Arvidos MC said:Sweet! Kan du lägga på lite snö på trädet i vänsterkanten också?solvebring said:Eller den här?
Enda och därav helt klart bästa hittills. =)krank said:
How do you even? Snyggt som fléen.krank said: