Nej.2097;n325325 said:Kan ingen skicka en piratkopia på PDFen jag orkar inte krångla med scribd.
Det finns några saker som kan drabba mig mer hårt än andra. Att användare bråkar kan jag inte blir polisanmäld för. Men att ha en plattform där användare uppmanar till lagbrott är en sån sak. Som jag kan bli polisanmäld för. Särskilt eftersom rättighetsinnehavargänget är sjukt oresonabla.
Så med hänvisning till regel 3, så uppmanar jag att ingen skickar några piratkopior och att ingen framöver ber om att få piratkopior.
Detta är ett modererande inlägg. Det ska inte besvaras i tråden det postades, enligt regel 9.Regel 3: Respektera lagen. Posta inget som är olagligt enligt svensk lag och uppmuntra heller ingen annan att bryta mot svensk lag.
MVHRegel 9: Respektera våra beslut. Moderatorerna har rätt att dela ut tillsägelser, och tillfälligt eller permanent stänga av användare som bedöms agera i strid med dessa reglers mening; till och med användare som följer deras bokstav. Alla moderatorbeslut kan överklagas till redaktionen. En överklagan ska skickas som privat meddelande till en av redaktörerna eller som epost till redaktionen. Svara inte på moderationen i tråden där den postades.
/Magnus