Nekromanti [Köpes] Kampen om Citadellet (helt eller ej)

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jo, den här månaden rpoade jag in ett ex av Äventyrspels/Target Games' gamla brädspelsklassiker Kampen om Citadellet. Jag tycker spelet håller sig rätt bra än idag, och det var trots allt spelet som ledde till att jag började spela rollspel för nu omkring femton år sedan...

Nå; boxen var nästan så komplett som den utgav sig för att vara. Det saknas en razid.

Det finns tecken på att boxen är en ihopslagning. En del figurer är jättefult målade, en del finns det för många av...

Nåja; jag är intresserad av i första hand enskilda figurer, om du råkar ha något alldeles för trasigt/urplockat Kampen om Citadellet hemma, men även av kompletta boxar (eller boxar jag kan komplettera min med).

Följande saknas eller finns bara fult målade:

4 st Odöda Legionärer (har 10 omålade varav 1 trasig, samt 5 fult målade)
2 st Centurioner (har 1 omålad samt 2 fult målade)
2 st Razider (har 1 fult målad)
1 st Ezoghoul (har 1 fult målad och ihoplimmad)
1 st Nefarit (har 1 fult målad)

(Därutöver har jag 3 för många nekromutanter, varav 1 fult målad och ett par extra fult målade extra korporationsfigurer)

Nå; sitter du med ett komplett KoC eller ett exemplar som åtminstone råkar ha de delar jag saknar, hör gärna av dig.

Brynolf

Dum fan
Rätt säker på att jag ska ha lite skröfs liggande. Ska kika när jag kommer hem ikväll.

krank

Brynolf said:
Rätt säker på att jag ska ha lite skröfs liggande. Ska kika när jag kommer hem ikväll.
Det vore mycket uppskattat=)

krank

Hakanlo said:
Jag tror jag har ett helt oanvänt ex i en flyttkartong någonstans. Det kanske vore värt ett bättre öde...
Ja, det tycker jag! *l* Inte gjorde det mig något om jag finge tag i ett helt komplett; i värsta fall sitter jag med två kompletta och kan se om jag hittar någon mer glad tjomme som vill ha ett=)

hakanlo

Hero
krank said:
Hakanlo said:
Jag tror jag har ett helt oanvänt ex i en flyttkartong någonstans. Det kanske vore värt ett bättre öde...
Ja, det tycker jag! *l* Inte gjorde det mig något om jag finge tag i ett helt komplett; i värsta fall sitter jag med två kompletta och kan se om jag hittar någon mer glad tjomme som vill ha ett=)
Jag får be att få återkomma! Nämnda kartong var visst på annan ord för slutförvar (ej destruktion, dock)...

Brynolf

Dum fan
Undras just vart alla razider tagit vägen... Jag kan ju knappast ha använt dem till Warzone, så små och mjäkiga som de är. Nåja, det jag hittade omålat var:
*2 legionärer (har fler fult målade)
*2 centurioner

Kan skicka det till dig kratis om du vill ha.

krank

Brynolf said:
Undras just vart alla razider tagit vägen... Jag kan ju knappast ha använt dem till Warzone, så små och mjäkiga som de är. Nåja, det jag hittade omålat var:
*2 legionärer (har fler fult målade)
*2 centurioner

Kan skicka det till dig kratis om du vill ha.
Det vore riktigt, riktigt schysst. Jag PM:ar min adress så får du bestämma själv om du vill ha slantar för frakten.