Jo, den här månaden rpoade jag in ett ex av Äventyrspels/Target Games' gamla brädspelsklassiker Kampen om Citadellet. Jag tycker spelet håller sig rätt bra än idag, och det var trots allt spelet som ledde till att jag började spela rollspel för nu omkring femton år sedan...
Nå; boxen var nästan så komplett som den utgav sig för att vara. Det saknas en razid.
Det finns tecken på att boxen är en ihopslagning. En del figurer är jättefult målade, en del finns det för många av...
Nåja; jag är intresserad av i första hand enskilda figurer, om du råkar ha något alldeles för trasigt/urplockat Kampen om Citadellet hemma, men även av kompletta boxar (eller boxar jag kan komplettera min med).
Följande saknas eller finns bara fult målade:
4 st Odöda Legionärer (har 10 omålade varav 1 trasig, samt 5 fult målade)
2 st Centurioner (har 1 omålad samt 2 fult målade)
2 st Razider (har 1 fult målad)
1 st Ezoghoul (har 1 fult målad och ihoplimmad)
1 st Nefarit (har 1 fult målad)
(Därutöver har jag 3 för många nekromutanter, varav 1 fult målad och ett par extra fult målade extra korporationsfigurer)
Nå; sitter du med ett komplett KoC eller ett exemplar som åtminstone råkar ha de delar jag saknar, hör gärna av dig.
Nå; boxen var nästan så komplett som den utgav sig för att vara. Det saknas en razid.
Det finns tecken på att boxen är en ihopslagning. En del figurer är jättefult målade, en del finns det för många av...
Nåja; jag är intresserad av i första hand enskilda figurer, om du råkar ha något alldeles för trasigt/urplockat Kampen om Citadellet hemma, men även av kompletta boxar (eller boxar jag kan komplettera min med).
Följande saknas eller finns bara fult målade:
4 st Odöda Legionärer (har 10 omålade varav 1 trasig, samt 5 fult målade)
2 st Centurioner (har 1 omålad samt 2 fult målade)
2 st Razider (har 1 fult målad)
1 st Ezoghoul (har 1 fult målad och ihoplimmad)
1 st Nefarit (har 1 fult målad)
(Därutöver har jag 3 för många nekromutanter, varav 1 fult målad och ett par extra fult målade extra korporationsfigurer)
Nå; sitter du med ett komplett KoC eller ett exemplar som åtminstone råkar ha de delar jag saknar, hör gärna av dig.