Kidzen har börjat intressera sig för Mutant och regelboken bläddras rätt hårt. Jag tror det r bra om de får en egen. Behöver inte boxen och andra grejor även om det alltid är trevligt om de ingår.
Jag gillar nästan inga nya saker, så det passar utmärkt!
Har du något till Classic Traveller så kan vi nog komma överens, men det mesta i old schoolväg kan funka om jag inte har det.
EDIT: Tennfigurer typ Ral Partha, Grenadier o.dyl.kan funka.
Det enda jag har till traveliter är Waspwinter. Jag hittade även Gurps Starports, någon Eon-grundregelbok av okänd version samt någon Bauer-prydd Drakar och demoner-regelbok. Något som kan vara av intresse?
Jag har inga tennfigurer, bara en enorm trave D&D miniatures-gubbar.
Jag kan väl lägga upp en ny bytes-tråd med det jag har och vad jag söker.
Det lär inte vara någon annan än du som svarar, men du har i alla fall första tjing på Mutantboken.
Om någon annan kan tänka sig att sälja eller byta mot något som jag har räknat upp så hör av er. Jag hittade ett Gondica i en hylla också om det faller någon i smaken.
Nu säger jag inte att det har delats med sig på något sätt men jag vill ändå tacka för eventuella varma tankar och att jag nu känner att mitt behov av spelet har minskat till en mer acceptabel nivå.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.