Nekromanti Köpes: Mutant regelbok -84

Ram

Skev
Kidzen har börjat intressera sig för Mutant och regelboken bläddras rätt hårt. Jag tror det r bra om de får en egen. Behöver inte boxen och andra grejor även om det alltid är trevligt om de ingår.

Någon som har till övers?

G

Guest

Guest
Om du har något kul att byta emot så har jag ett ex. Jag är inte intresserad av att sälja.

Ram

Skev
Det beror på vad du tycker är kul. :) Jag har nästan inga nya saker. Vad gillar du?

G

Guest

Guest
Jag gillar nästan inga nya saker, så det passar utmärkt!
Har du något till Classic Traveller så kan vi nog komma överens, men det mesta i old schoolväg kan funka om jag inte har det.
EDIT: Tennfigurer typ Ral Partha, Grenadier o.dyl.kan funka.

Ram

Skev
Det enda jag har till traveliter är Waspwinter. Jag hittade även Gurps Starports, någon Eon-grundregelbok av okänd version samt någon Bauer-prydd Drakar och demoner-regelbok. Något som kan vara av intresse?

Jag har inga tennfigurer, bara en enorm trave D&D miniatures-gubbar.

G

Guest

Guest
Nja, det är inte så längesen jag gjorde mig av med Waspwinter och Starports, och det övriga är inget för mig.

Ram

Skev
Okej, synd. Jag hittade ett gammalt Saga (romanformatet) och gamla versionen av Coriolis också, kan det vara något?

G

Guest

Guest
Jag kan väl lägga upp en ny bytes-tråd med det jag har och vad jag söker.
Det lär inte vara någon annan än du som svarar, men du har i alla fall första tjing på Mutantboken.

Ram

Skev
Ok, låter bra.

Om någon annan kan tänka sig att sälja eller byta mot något som jag har räknat upp så hör av er. Jag hittade ett Gondica i en hylla också om det faller någon i smaken.

Ram

Skev
Det gick inte att få till något byte dessvärre. Någon annan som har ett ex att sälja eller byta?

Ram

Skev
Det kanske är fel att fråga, men det är ju ändå 30 år gammalt... Det är inte någon som har det digitalt?

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
MODERERING

Kom ihåg att ni ska ha rättigheter till eventuella digitala kopior ni delar med er av.
Ha en bra dag!

Ram

Skev
Nu säger jag inte att det har delats med sig på något sätt men jag vill ändå tacka för eventuella varma tankar och att jag nu känner att mitt behov av spelet har minskat till en mer acceptabel nivå.

SunTzu

Veteran
Hej! Jag har Mutant 1 och 2 i boxar, komplett utom tärningar (ink karaktärsformulär!) om det fortfarande är av intresse?