Se och hör vadå? Vad är det?Dante said:Hur ofta skrivs det om dig i Se och hör?
Lite väl snäv definition av att vara kändis kanske? I synnerhet då Kristina Lugn inte förekommer i nämnd publikation (antar jag).Dante said:Hur ofta skrivs det om dig i Se och hör?
Nope - naturlig hemvist är Fridhemsplan.Dante said:Jag ska ärligt säga att jag inte har en susning om huruvida Kristina Lugn förekommer i skvallertidningar eller ej.
"00" är double encounter, Kristina Lugn och Bruno K ÖijerEvil Spook said:naturlig hemvist är Fridhemsplan.
(Eller också slog jag en 00 på slumpmötestabellen igår).
Det är nog fyra-fem år sen jag loggade in & postade på forumet, så nästa inlägg blir väl 2014.Dante said:Hupp!
HellCop är tillbaka?! Det var ett tag sen vill jag minnas.
Krigsspel.se har tyvärr redan lagt beslag på B.K. Öijer (och G. Greider).HellCop said:"00" är double encounter, Kristina Lugn och Bruno K Öijer
Kanske inte Kristina Lugn, men Lotta Lotass från svenska akademin har spelat solorollspel och skriver nu ett eget. Eller, som hon kallar det, bokspel.Eksem said:Kristina Lugn är en av landets mer kända aktiva poeter och pjäsförfattare och är ledamot i Svenska Akademien. Brunnsgatan 4 är i hennes regi nuförtiden. Och känd från TV är hon också.
Vilken låt?Andy said:Rapparen Petter sjunger om "spel som vi spelade" och om att han är som "Gandalf den Grå" så jag antar att han också har rullat T20 på 80/90-talet.
Intressant! Men det behöver inte nödvändigtvis vara Ensamma vargen hon syftar på -- det finns en hel del annan "icke-spelig" skönlitteratur som fungerar på samma sätt.Arvidos said:Kanske inte Kristina Lugn, men Lotta Lotass från svenska akademin har spelat solorollspel och skriver nu ett eget. Eller, som hon kallar det, bokspel.
Bob Hansson, Stellan Skarsgård, Helge Skoog, Per Oscarsson och Claes Eriksson.Kan du ge ett exempel på en häftig kändis som du gärna skulle dela hobby med?
Indeed!!! Det var en mycket intressant och duktig man./tobias -- Ernst-Hugo Järegård borde ha spelat rollspel...
Jag hade gärna kört lite rollspel tillsammans med Peter Stormare, Stellan Skarsgård & Anthony HopkinsKan du ge ett exempel på en häftig kändis som du gärna skulle dela hobby med?