Är Beyond the Mountains of Madness en klassiker? Mja. (Det utkom ju alldeles nyligen, och är inte tillräckligt bra... mest bara långt).
Men jo, Horror on the Orient Express var något av en besvikelse, särskilt som man spenderat en massa pengar på att försöka få tag på det. Det är inte värt det (förutom för några roliga handouts kanske).
Och Nyarlakampanjen spelade då vi klart på ett halvår, även om det blev himla rushat på slutet. Men ger man det ett år så är det himla värt det, lysande kampanj.
Annars så finns det ett gäng roliga nutida kampanjer som Utatti Usfet, Unseen Masters (en samling minikampanjer/stora scenarios iofs) och, om man bara spelar den första hälften, så kan At Your Door vara kul (fet varning dock, andra hälften av kampanjen är bland det sämsta jag sett).
Annars är den korta kampanjen Horrors Heart rätt så skoj att lira (perfekt nybörjarkampanj, utspelas i Montreal, håller faktiskt på leda det just nu). Eller så kan kanske Day of the Beast vara lite rolig (ingen lysande kampanj dock, därmot en klassiker).
Annars så försöker jag själv få tag på Pagan Publishings Walker in the Wastes, som jag har hört är grymt bra. Värt att kolla upp. Även gamla Pursuit to Kadath ska vara skoj, men också den är klurig att få tag på.
/Bosse - svamlaren