.113
Swashbuckler
Edit: äh skit samma
Tja, grejen är väl att det finns en del av oss som upplever att de som funderar på att dra är de som varit otrevliga och översittande..113;n142019 said:Är det alltså inte dags att inse att det är direkt skadligt att vara så jävla otrevlig och översittande att folk drar härifrån?
Yupp.krank;n142027 said:Tja, grejen är väl att det finns en del av oss som upplever att de som funderar på att dra är de som varit otrevliga och översittande.
Well... det är väl inte så konstigt. Det är ju i sånna trådar folk kan säga ordagrant hur de tycker att folk ska behandlas och hur man ska bete sig. Det gör det ju lättare att känna efter om det är under sånna omständigheter man vill umgås eller inte.Dante;n142051 said:Ironiskt nog har det varit diskussioner om hur man gör Rollspel.nu bättre och mer välkomnande som ballat ur så till den milda grad att användare funderar på att lämna forumet.
Den stora hemligheten är att det finns en vrållåda, men håll gärna smutstvätten borta därifrån tackLukas;n142060 said:Jag hoppas nu när allt som behöver sägas har sagt, att vi kall kunna gå vidare.
Hade vi haft en vrålåda så hade den kunnat agera terapi för forumet
När jag var inne på det gamla forumet och rotade i PM-trådar slogs jag av hur mycket jag saknade det gamla forumsystemet. Synd att det var så instabilt.Lukas;n142060 said:Hade vi haft en vrålåda så hade den kunnat agera terapi för forumet
Sexism och patriakal dynga? Måste du ta i så djävla dant? Tror du att det skall generera med ooomph i argumenten? Om du tror detta är sexism så har du inte sett mycket.krank;n142070 said:Alltså, finns det nån som inte funderar på att dra? Med jämna mellanrum alltså. Jag har funderat på att dra typ minst en gång i månaden i genomsnitt sen jag reggade mig här. I wish I knew how to quit you, wrnu. Men jag vet att jag inte skulle fixa att vara utan. Jag skulle till att börja med inte få några rollspel skrivna; om det skulle vara något bra eller dåligt får väl nån annan bedöma. Jag tröstar mig med att de flesta trådarna åtminstone inte är riktigt lika fyllda av vad jag upplever som blatant sexism och patriarkal dynga som en del av trådarna på sistone.
På samma sätt som jag tänker mig att de som är av motsatt åsikt förhoppningsvis kan känna att de flesta trådar trots allt inte är infekterade av hjärntvättat PK-dravel.
That would be very scary.Dante;n142106 said:Även jag har funderat på att ragequitta Rollspel.nu några gånger …