Hörni, har ni sett det här? Jag har rätt länge våndats över tillsatserna i maten. Man hittar käk med säljargument som "Bara 1% fett" och "Utan tillsatt socker", men det är sällan man stöter på dem med "Utan konserveringsmedel". En hel del saker som jag gillar har jag slutat stoppa i mig efter att ha läst innehållsförteckningen. Men det är så jäkla svårt att undvika. Det går inte ens att hitta fucking bacon utan att de har stoppat i fyra olika sorters tillsatser.
Så jag blir ärligt talat litet frestad av det här. Tänk: färdiglagad mat utan tillsatser! Det är ju helt underbart. Jag undrar om det är dyrt med kattmat?
EDIT: okej originaltiteln på tråden var kanske mycket fräckare ("kattman"), men missvisande, så jag korrigerade den .
Så jag blir ärligt talat litet frestad av det här. Tänk: färdiglagad mat utan tillsatser! Det är ju helt underbart. Jag undrar om det är dyrt med kattmat?
EDIT: okej originaltiteln på tråden var kanske mycket fräckare ("kattman"), men missvisande, så jag korrigerade den .