Jag missade tyvärr helt kickstartern, blev det någon pledgemanager (och med det i så fall förhoppningsvis efterbackning)?Det brukar vara mer drag i Kickstarterkampanjer som är kortare än en månad, så det är därför de flesta rollspelskickstartrar är runt 20 dagar.
Hursomhelst ska vi kolla på möjligheter till pledgemanager.
Ja vi ordnar det senare i vår.Jag missade tyvärr helt kickstartern, blev det någon pledgemanager (och med det i så fall förhoppningsvis efterbackning)?
Prøv en annen leser. Den ser helt bra ut hos megNågon som vet varför texten blir ljusgrå och nästintill oläsbar när jag laddar ner PDFen av Rollpersonen men den är svart i webbläsaren?
Funkar som sagt att läsa i webbläsaren med svart text men i Adobe Acrobat efter nedladdning där det går att kommentera, highlightea, etc är texten grå.Prøv en annen leser. Den ser helt bra ut hos meg
Ja det siktar vi på. Tidsplanen kommer klarna de närmsta veckorna när alla betor småningom är klara.Påminn mig, när kan vi räkna med att böckerna kommer i fysisk form? Till jul?
Edit: Ursäkta, missförstod ursprungligen. Det står inte, men torde väl rimligen vara med "Livskraft"? Om inget annat, något att förtydligaSåg i PDF:en att Lamior behöver göra "törstslag" för att inte lida från konsekvenser av sin törst.
Står det någonstans vilket värde det är de ska slå med eller har jag missat något?
Ja självklart! Ni har redan fått beta-pdfer men ni får färdiga pdfer när vi väl kommit dit.Jag ser att PDF ofta ingår när man köper böcker via butiken https://webshop.helmgast.se/eon/magi-aspektpaket-in-swedish.html som exempel.
Kommer vi få detta för böcker vi har köpt via Kickstarter också?
Hoppas det är ok att tagga @avatarex
Tack för svar.Ja självklart! Ni har redan fått beta-pdfer men ni får färdiga pdfer när vi väl kommit dit.
Ja det gäller alla Eonböcker, oavsett om köpet sker på Kickstarter, på webshopen eller hos återförsäljare.Tack för svar.
Gäller detta även dom äventyr/magiböcker vi köper?
Jo, det låter rimligt och är slutsatsen jag själv drog. Undrade bara om jag hunnit bli blind på förtid.Edit: Ursäkta, missförstod ursprungligen. Det står inte, men torde väl rimligen vara med "Livskraft"? Om inget annat, något att förtydliga
Det fungerar som ett vanligt törstslag enligt reglerna för påfrestningSåg i PDF:en att Lamior behöver göra "törstslag" för att inte lida från konsekvenser av sin törst.
Står det någonstans vilket värde det är de ska slå med eller har jag missat något?