Eon Kickstarter på onsdag 27 mars kl 12

Magnus L

Hero
Ja det gäller alla Eonböcker, oavsett om köpet sker på Kickstarter, på webshopen eller hos återförsäljare.
Jag gillar det här, hos många andra förlag får man PDF om man köper i deras egna webbshop men missar den om man köper i någon annan butik! Föredömligt!

Nolsoy

Veteran
Blädderfingrarna börjar bli otåliga samtidigt som ögonen börjar bli åksjuka av allt pdf-scrollande. Hur lyder egentligen de senaste rönen kring när man kan hoppas ha en fysisk bok i sin ägo?

Platon

Swordsman
Blädderfingrarna börjar bli otåliga samtidigt som ögonen börjar bli åksjuka av allt pdf-scrollande. Hur lyder egentligen de senaste rönen kring när man kan hoppas ha en fysisk bok i sin ägo?

Hej @avatarex har ett mer säkert definitivt svar, men vi är nära att skicka böckerna trycka såvitt jag vet. Som jag har förstått det är målet (och förhoppningen) att böckerna ska finnas i tryck till Påsk.

Maskwa

Veteran
Hej @avatarex har ett mer säkert definitivt svar, men vi är nära att skicka böckerna trycka såvitt jag vet. Som jag har förstått det är målet (och förhoppningen) att böckerna ska finnas i tryck till Påsk.
Och då kommer backerkit (om ni kör det) om några veckor?