Knep för att göra hyfsat snygga kartor digitalt

Theo

Hero
Ja, precis det gör mig lite osugen, även om jag förr eller senare ändå lär pröva tjänsten. Vad bör man ändra på för att det inte ska osa Inkarnate över alltihop?
Man kan ju ladda upp massor av egna (eller "egna" = hittade nån annanstans) stämplar/assets och texturer och använda dem i första hand snarare än de som följer med paketet. Men nånstans passerar man väl en brytpunkt där det skulle gå lika fort att bara göra allt i Photoshop (vilket jag körde med innan jag lärde mig Inkarnate, och fortfarande kör med för geografiska kartor).

Oscar Silferstjerna

Kombinerar Dry Martini och semla
Man kan ju ladda upp massor av egna (eller "egna" = hittade nån annanstans) stämplar/assets och texturer och använda dem i första hand snarare än de som följer med paketet. Men nånstans passerar man väl en brytpunkt där det skulle gå lika fort att bara göra allt i Photoshop (vilket jag körde med innan jag lärde mig Inkarnate, och fortfarande kör med för geografiska kartor).
Okej! Har förstått att folk gör en massa egna tillägg. Stödjer det utbud som Inkarnate själva erbjuder andra genrer än fantasy?