Nekromanti Knepiga cosplayare [video]

Feuflux

omjonasson.se
Känner du dig töntig när du sitter i dina föräldrars källare med dina svettiga polare och låtsas vara en magiker eller whatnot? Här kommer en video som visar att det finns de som är töntigare. :gremlaugh:
http://www.ondmis.dk/video/cosplay.htm

Så om ni andra har några roliga videoklipp att visa, länka hit dom. :gremsmile:

Storuggla

Champion
Haha, en Krakowcosplayare! :gremlaugh: Alla som cosplayar som Hanna the Political activist borde få pris :gremgrin:

Storuggla, tell them grandpa sent you

Eksem

Champion
Säga vad man vill om sånt där, men vissa av tjejerna är hot stuff. Men alla killarna, typ, var ju råloosers. Innebär det att en massa amerikanska råloosers får banga en massa heta tjejer? Det är klart värt fåniga kostymer.

Sodivra

Champion
Swordchucks! Jag älskar det!

Alla dom som hade självdistans var bra. Allt från Final Fantasy var bäst. Speciellt Cid. Plus Rei.
Fjärde gången jag kollar nu, den här filmen är guld. :gremsmile:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Ja, jösses vad man plötsligt känner sig sund och normal. Jag undrar vad det är som förmår de här människorna att försöka likna tecknade figurer egentligen? Det bästa är ändå intervjuarens ständigt förvånade, lätt bekymrade, nästan panikslagna min när den ena tönten efter den andra förklarar vad han eller hon ska föreställa. Jag fattar inte hur han kan hålla sig för skratt. :gremsmile:

Eksem

Champion
"Jag fattar inte hur han kan hålla sig för skratt. "

För att de är beväpnade! Och har magiska krafter! Jag skulle vilja se DIG skratta! Jag skulle skaka av skräck.

walium

Ganska töntig, faktiskt
"För att de är beväpnade! Och har magiska krafter! Jag skulle vilja se DIG skratta! Jag skulle skaka av skräck."

Tja, ett par bröst knappt dolda av ett par hängslen hade nog varit ett bättre "vapen" mot mig än ett bar genialiskt ihopkedjade plastsvärd. Men jag tror inte de där människorna hade föredragit att jag blev kåt snarare än road av deras dräkter eftersom det givetvis är på dödligt allvar (eller allvarligare än det borde vara i alla fall). :gremsmile:

Men du har rätt, de kvinnliga besökarna håller rätt mycket högre nivå än de manliga. I alla fall ur ett heterosexuellt mansperspektiv.

Johan K

Gammal & dryg
Hehe !
Ja, det fanns ju en del roliga utklädnader kul personer där ja.. Det kan man ju inte förneka..

/ Johan K, som tyvärr inte har nått filmklipp att lägga upp..

Sodivra

Champion
eftersom det givetvis är på dödligt allvar (eller allvarligare än det borde vara i alla fall).
Trams! Det är klart att det är en rolig grej. Det sista cosplayhobbyn vill ha är, gissar jag, deltagare som tar sig själva på fullt allvar. Som kufiska rollspelare kan vi väl bättre än att fördömma en annan hobby som kufisk? Vi kan bättre än så.

Men du har rätt, de kvinnliga besökarna håller rätt mycket högre nivå än de manliga.
Aldrig på tiden! Om något så är det ju flest tjejerna som inte känner sig lika säkra om det ska lägga sig an en avslappnad eller skämtsam stil.

ett bar genialiskt ihopkedjade plastsvärd.
De ihopkedjade svärden och deras bärare Fighter är alltså från 8-bit theater, en humorserie. Jag antar att det är lättare att ta dräkterna som kärleksfulla gliringar åt originalen om man faktiskt känner till originalen. Nä, självdistansen var hela behållningen för mig, därför tyckte jag inte sekvensen med den svarta kvinnan var så kul.

Eller så är det bara jag som tar dig på för stort allvar.

Förresten, vem är killen med "really high level" och frisyr som ser ut som en svamp?

Hartland

Warrior
Krim från .hack//SIGN [nt]

edit: Bara för att... ett citat för att visa vem han är lite mer.

BT: Why dont you act like your self in the real world?
Krim: Heh, I'd probeably get fired.
BT: hehe... You are probably right.

/Hartland - älskar .hack men har inte orkat spela igenom quarantine än

Rickard

Urverk speldesign
Exakt mina tankar också :D [NT]

/Han som såg att vissa av tjejerna faktiskt hade självdistans, så det gjorde dem mer intressanta

Rising

Vila i frid
Men du har rätt, de kvinnliga besökarna håller rätt mycket högre nivå än de manliga. I alla fall ur ett heterosexuellt mansperspektiv
Alla som laddat ner Cosplayporr räcker upp en hand! *räck*.
(Nej, Lara Croft-porren räknas inte. Den rullen (well, den jag sett iaf) var bara ordentligt löh-keeg)

Alla som tänkte "det här går ju inte att fappa till innan jag vet vem hon ska föreställa" fortsätter räcka upp handen! *räck*

Alla som kände sig ordentligt smutsiga efter någon minut räcker upp handen! *räck*

Ni som tror att jag pratar om en känsla av smuts för porrens skull, ni slår er i huvudet med handen!

Alla som tycker att cosplayporr är belönande för ens heterosexuella begär räcker upp handen! *tar ned handen*

---

Alltså, så fort Cosplay i någon utsträckning försöker vara sexig så blir det bara såååå fel. Man känner sig bara flottig, finnig och töntig när man ser någon dumskalle visa upp sin pixellerade muffin under en Chun-Li-kimono. De som bara försöker vara lite tokroligt söta är mycket bättre. Mangafigurer och sex går endast ihop i hentai. Och därmed ravioli.

/Rising

Man Mountainman

Storsvagåret
Men alla killarna, typ, var ju råloosers.

Jag tycker Alucard och killen som spelade Hokage-snubben från Naruto var balla. Åh, och ninjan. "We're like a cult of people who think we're ninjas but aren't really". Cracks me right up.

Men ni borde veta vad jag tycker om nördar som dissar nördar vid det här laget.

Nightowl

Champion
Re: Jag har försökt...

Gimlet = jag, El Fjongo = the S.O.

(det är en fråga om kroppshydda, och dessutom skulle det nog minska förnedringen för honom om han fick ha mexikansk brottarhuva)

Erik

Tyr

Hero
Så om ni andra har några roliga videoklipp att visa, länka hit dom. :gremlaugh:
Visst. Tänk er noga för innan ni använder er av en magic missile enchantment.

Saxifrage

Hero
Maskis!

Hmm... när jag var i koltåldern kallades sånt här för "maskerader", och ansågs rätt kul. Varför måste man hitta på nya hippa ord för allting?

/Sax, Stofil