Nekromanti Komma ut ur kryptan?

Re: Apropå Legolas blev Arwen... (OT)

Aha... men jag har faktiskt aldrig varit inne på det forumet förut... förrens nu. Men jag tror faktiskt att filmen jag har länkat är en annan version än den som visas i det forumet. Min är nämligen tecknad och den i rollspelskultur formumet är väl otecknad? Eller? :gremtongue:

Storuggla

Champion

Tänker jag inte säga juh! Du måste ju glo själv, du kan ju inte godta allt jag säger som sanningen nektar! ^_-
Och ta av dig mössan pöjk!

Storuggla, knaprar vidare

Foggmock

Myrmidon
hmm. jo, men alltså det jag syftar på är någon form av rollgestaltning överhuvudtaget, inte nått jävla teaterprettotjafs. jamenar, när vi började med Chronopia blev det 'Hej!' istället för 'jag säger Hej!' och det är ett stort steg för mig.

ledsen om jag bumpade denna för de som har 'senaste inläggsvisning'

Legolas

Veteran

Det stämmer ganska bra. Jag mistänker att det har att göra med mitt val av favorit vapen...

Jag tycker detta var intressant. Jag använder metoden att söka efter mina egna inlägg för att hålla reda på mig själv, men nu råkade jag inte ställa sökningen på av användare... Och vipps så märker jag att det har brutit ut en stor OT disskution om mitt namn eller mitt inte namn beroende på hur man ser på det... :gremwink:

Legolas