Konsten att förmedla fantasy g¨år helt från vad du har att ge,
Försök smält in en hel del i ditt eget huvud så att du inte behöver läsa dig till allt, lät händelser ske låt dem övertala dig istälelt för att slå ett slag mot överta, och när de lyckas spela personen som den de försöker övertala. Tex. När jag lirar och Man vill klämma ur en full soldat lite info om vad som finns i det Hemliga templet etc. så slår de ett slag ställer sin fråga och sedan svarar jag på ett sjudunderligt sätt att de nästan blir mer förvirrade än innan dock finns det ett svar i problemet, ge dem lite info, sådant skapar mystik i det hela
och att förmedla fantasy gör det hela inte bättre bara för att man slänger in dem i en by med alver.... ey....
Du ska skapa fruktan, du är tv skärmen de tittar på. Du gör ljuden du viftar med armarna och byter röst för varje person,. från andras synvinklar ser du ut som en scitzofren figur men dina rpn lever sig in i historien att de ser personerna genom dig....
Det är Magi att vara en Sl det är din chans som en fotograf i en film, du har miljön su skapar världen de går i. Och sedan blir allt historia
jaa nu gick jag in lite väl kanske. men för att skapa fantasy så måste du bjuda på dig själv... inte läsa allt från en bok att säga fel är inte allt det blir ett litet skratt rättas till och sidan sitter de och biter på naglarna, fuska om du behöver, jag brukar stressa dme till vanvett genom att ta tid, säger att taket drar sig neåt svaret på gåtan finns på väggen de har sina ledtrådar säger att de har 3 min efter 7 så säger jag att det är 15 sekunder kvar
hehe bjud lite på tid men säg att det är mindre än vad de får