Väg ett huvud av dig! Jag har haft zeppelinare i min fantasykampanj länge (egentligen liknar de fartyg med en stor avlång ballong över). De är inte vanligt förekommande (egentligen är det bara ett folk som har dem och de är rätt så isolationistiska).Eftersom Zeppelinare är så uppskattade bland rollspelare så har jag beslutat att sådana kommer att figurera i min kommande fantasykampanjsproduktion.
Men han har ju kvar katten iallafall, den lömska jäveln (talar alltså om katten, och inte om Storuggla).Först äter katten upp chinchillan, sedan blir den uppjagad i ett träd av hunden som i sin tur blir överkörd av en bil. Ett varningens ord barn, skaffa aldrig husdjur.
Kunde du inte frågat vad blyfri bensin var istället? Då hade jag i alla fall haft ett roligt svar.Vad är chinchillor, förresten?
På denhär frågan har alla svarat på vad de tyckt var bäst. Åtminstone ser det ut så på svaren. Var det en luring, Rising? Visste du att folk skulle svara i mängder och massor? Försöker du fiffla till dej inlägg genom att skriva upprörande saker så du får svara?Vad är sämst; konstiga frågor eller konstiga svar?