Genesis said:
Överhuvudtaget är det bra jobbat, krank! Men jag börjar inse att jag kommer att sakna nästan alla saker som är borttagna. Det är nog bara forumsstatistiken jag är glad försvann.
Det idealiska vore att låta varje användare välja vad som skulle synas i högerspalten. Men de funktionerna finns inte i systemet.
Alltså; jag förstår vilken funktion var och en av panelerna fyllde. Jag är inte dum i huvudet. Det är klart bildforumet och artiklarna fick en positiv exponering, och det är klart det finns de som hellre håller koll på senaste diskussioner än aktiva diskussioner. Självklart. Ingen av sakerna jag tog bort var
dålig. Men vi kan inte både ha ett modernt, inbjudande forum
och ha
alla sakerna kvar. Någon form av prioritering behövde göras. Sedan kan man argumentera för att min prioritering var
felaktig, såklart. Att Diskussioner var viktigare än Inlägg, eller kanske att Artiklar var viktigast.
Idealet vore att kunna ha kvar allting på ett sätt som inte kändes plottrigt. Men det är jag för dålig för att komma på hur jag ska göra, i varje fall just nu.
Vän av Ordning föreslog en egen sida med "Senaste...". Den tyckte jag var bra. men jag har ingen aning om hur man skapar sidor på det viset, så det blir Gardeners bord.