Nekromanti Kropps besmyckning

Ymir

Liten kantbaron
Re: Vi snackar älvor, inte kraggbarbarer

Jag skrev lyxslav. En ful slav som jobbar på åkrarna eller i ens garde kan man brännmärka, men man vill gärna inte förstöra sin undersköna kiriyaslavinnas vackra anlete med ett brännmärke. Då är en tatuering betydligt mer estetiskt, eller hur?

Vi talar om svindyra lyxprylar här, saker man har för nöje, estetisk kontemplation och som bot på sexuell frustration (vilket iofs kvalar in under 'nöje'), inga slit-och-släng-prylar.

- Ymir, gör skäl för sin titel.

walium

Ganska töntig, faktiskt

Det finns ingen som har en dvärg som sexslav? Eller en tirak? Deet borde väl trots allt finnas en och annan rik person med avvikande smak. :gremsmile:

Krille

Super Moderator
Näpp [ANT]

Han menar faktiskt "älva". Har något att göra med att det är feminin-formen av "alv", samt att det inte finns några älvor i Tingeling-betydelsen i Eon (utom möjligen ikki-mekki, och ikki-mekki är ikki-mekki, inte älvor).

Ymir

Liten kantbaron

Mycket möjligt, men det står ju ganska svart på vitt att västerlänningarna är lagda åt alv-hållet.

- Ymir, inte främmande för avvikande perversioner, men dvärgar och tiraker med sin ansenliga styrka är ju jobbigare att tas med än klena alvtöser

Re: Näpp [ANT]

"Han menar faktiskt "älva". Har något att göra med att det är feminin-formen av "alv", "

Fast ordet älvor ger sådana felaktiga associationer mot småkryp med vingar - fast smaken är ju olika...

"samt att det inte finns några älvor i Tingeling-betydelsen i Eon (utom möjligen ikki-mekki, och ikki-mekki är ikki-mekki, inte älvor). "

Ikki-mekki är älvor i mina ögon oavsett vad du säger . Liten, med vingar o dessutom busig - älva som sagt sen att de där attans misslorna inte kan se skillnad på en sådan och "småbus" - det får de stå för! :gremwink:

Drakvrede

Swordsman
Re: Inte alls...

Vi talar alltså om hemlighetsfulla oppertunistiska sadistmisslor.
Nej, vi talar om alla misslor, för dom e alla såna där...
:gremwink:

Jisses, undra vad Krille har och säga om det här. Asch, han skakar nog mest på huvet
Han sitter nog och funderar på hur stor brevbomb som verkar lämpligt...
:gremwink:

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Söta älvor och fula brännmärken

"Jag skrev lyxslav."

Oops. My bad. Naug borde lära sig läsa :gremblush:

"men man vill gärna inte förstöra sin undersköna kiriyaslavinnas vackra anlete med ett brännmärke. Då är en tatuering betydligt mer estetiskt, eller hur?

Vi talar om svindyra lyxprylar här, saker man har för nöje, estetisk kontemplation och som bot på sexuell frustration (vilket iofs kvalar in under 'nöje'), inga slit-och-släng-prylar. "

Ja såklart. Det verkar vara ett återkommande fenomen att vi menar ungefär samma saker fast säger dom på olika sätt, jag oftast med minst ord vilket leder till att det blir minst tydligt. :gremsmirk:

Å andra sidan så kan brännmärken bli snygga om dom görs på ett professionellt sätt, men då är tatueringar definitivt mer färgglada.

/Naug, som undrar varför Ymir valde just sin titel.

GrottrolletNaug

Swashbuckler
och SMI och PER.

Både SMI och PER spelar in, så en Kiriya har nog fortfarande "övertaget" i hattens lilla värld. Tja, förutom mot trukher då. Men andelen västlänningar med trukh-fetischism är nog förhållandevis låg.

/Naug

DAKRilla

Hero
Midgets

"Fast ordet älvor ger sådana felaktiga associationer mot småkryp med vingar - fast smaken är ju olika..."

Om ordet 'Älva' ger så pass "felaktiga associationer", borde inte ordet 'Dvärg' ganska knasiga associationer då?

The_Gorger

Hero
STY spelar roll [OT]

Hehe, jag kan (inte) se framför mig horder av västerländska män och kvinnor innehar en massa trukh-frakksexslavar. De manliga trukh-frakkerna är ju ökända för sina våldtäckter. Kanske inte något man (snarare kvinna) vill utsätta sig för.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Re: Midgets (OT)

Jo, men man kan ju göra som jag gjort i en annan värld och dra nytta av det, genom att koppla dvärgväxt till rasen "dvärg" (som inte är standardfantasydvärgar, tänk snarare illustrationen av gnomer på sidan 1 i EDDs magibok fast lite annorlunda).

GrottrolletNaug

Swashbuckler
ont i baken? [OT]

Lita på mig, Frakk-Trukh-våldtäkter är inte någonting som man (inte kvinna) vill bli utsatt för heller :gremcrazy:

/Naug

Re: ont i baken? [OT]

Har du någon någon aning om hur stora Frakk-trukhers snoppar är? :gremshocked:

Mvh Victor Palm...

...Som gärna skulle ta del av den informationen :gremwink:

DAKRilla

Hero

Självklart kan man göra som du säger, men så är det inte gjort i Eon och folk har ändå inte problem med det. Att Alvkvinnor eller Alvinnor skulle kallas Älvor har de dock stora problem med. Tycker bara att det är konstigt.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013

Det finns ingen som har en dvärg som sexslav? Eller en tirak? Deet borde väl trots allt finnas en och annan rik person med avvikande smak.
Kan mycket väl tänka mig att en och annan söt gûrd-flicka har sålts som slav.
Dvärgkvinnor? Kanske hos Tirakerna men knappast hos människor.

Vitulv

Själv tycker jag att Älva låter lite nedlåtande. Jag älskar överättningen i LOTR. "Give us the halfling she-elf!" - "Ge oss halvlingen älva!". Hahaha, underbart nedlåtande mot min hatkaraktär Arwen.

Vitulv

Fast bara för att du tycker att det är fult så betyder det nödvändigtvis inte att folk i Mundana tycker att det är fult. Jag kan mycket väl tänka mig att t.ex Kamorierna tycker att tatueringar är estetiskt tilltalande.

Förresten är Tiraker vackra på sitt sätt :gremwink: