KULT: Den förlorade gudomligheten på Kickstarter 6:e april!

screenshotter bare fra KS her.

Fikk ikke med meg hva frakprisen skulle bli. Backet nok til å kunne joine Backerkit... Men fikk sjokk over frakten til Norge. Aldri sett en så dyr fraktpris før fra Sverige (handler en del rollespill gjennom KS og nettbutikker fra Sverige).
Screenshot_2023-09-08-00-06-37-17_c37b75a40c4db9498890c6e8ec9f5018.jpg

Cernunnos

Veteran
Ser fram emot denna låda, så roligt Kult med ett Sverige inriktat tema. Tyckte det var just det som var roligt (fortfarande är) att lägga rollspel i miljöer som en känner igen.

Hur går det med spelet? Hoppas det rullar på utan stress och sådant.
Finns det något som kan hjälpas till med, hör av er.

Maskwa

Veteran
Kommer ni öppna upp för late backers eller får man hoppas kunna köpa på hemsidan.
:D

Nissetotte

Lugal
Jag hämtade paketet med Kult: Den förlorade gudomligheten för någon timme sedan. Än har jag bara hunnit bläddra igenom några av böckerna och ögna igenom lite text och bilder, men det bådar väl för en mer ordentlig genomläsning när det blir tid över till det. Helmgast verkar ha gjort ett toppenjobb!

kult.jpg

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag fick just hem paketet! Och givetvis var det första jag gjorde att läsa böckerna
att fixa en spelgrupp

att skriva in böckerna på Goodreads.

Jag hittade inga bilder på boxens omslag tyvärr, så det får dröja tills jag antingen hittar en sån bild eller ids scanna in själv. Eller tills nån annan företagsam goodreader löser problemet…

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
Jag fick just hem paketet! Och givetvis var det första jag gjorde att läsa böckerna
att fixa en spelgrupp

att skriva in böckerna på Goodreads.

Jag hittade inga bilder på boxens omslag tyvärr, så det får dröja tills jag antingen hittar en sån bild eller ids scanna in själv. Eller tills nån annan företagsam goodreader löser problemet…
Väl prioriterat. Saknade det när jag började läsa.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Fint folk väntar längst, eller hur är det man brukar säga..?
Yes! Då är jag finast för jag ska få det den 7/1. 😭

(Okej, det står senast - men i alla leveranser här i Sverige för mig brukar senast vara tidigast… 🥴)

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Yes! Då är jag finast för jag ska få det den 7/1. 😭

(Okej, det står senast - men i alla leveranser här i Sverige för mig brukar senast vara tidigast… 🥴)
Finns nog många "fina" människor i norrland då. Jag fick en igår en notis om att mitt paket är på väg nu. Det är beräknat att komma fram 8/1. DHL:s paketspåringssida säger dock att det inte finns ett paket med det spårningsnumret, så lite orolig är jag att mitt paket hamnat i Bangladesh som för några år sedan.