Mina böcker dröjer ocksåJag gissar att min box dröjer för att jag var dum att beställa extra böcker… 🥲
Mina böcker dröjer också
Didn't you two write the damn thing?
Fint folk väntar längst, eller hur är det man brukar säga..?Didn't you two write the damn thing?
Väl prioriterat. Saknade det när jag började läsa.Jag fick just hem paketet! Och givetvis var det första jag gjordeatt läsa böckerna
att fixa en spelgrupp
…
att skriva in böckerna på Goodreads.
Jag hittade inga bilder på boxens omslag tyvärr, så det får dröja tills jag antingen hittar en sån bild eller ids scanna in själv. Eller tills nån annan företagsam goodreader löser problemet…
Yes! Då är jag finast för jag ska få det den 7/1.Fint folk väntar längst, eller hur är det man brukar säga..?
Jag beställde allt och fick det innan helgen!Jag gissar att min box dröjer för att jag var dum att beställa extra böcker… 🥲
Finns nog många "fina" människor i norrland då. Jag fick en igår en notis om att mitt paket är på väg nu. Det är beräknat att komma fram 8/1. DHL:s paketspåringssida säger dock att det inte finns ett paket med det spårningsnumret, så lite orolig är jag att mitt paket hamnat i Bangladesh som för några år sedan.Yes! Då är jag finast för jag ska få det den 7/1.
(Okej, det står senast - men i alla leveranser här i Sverige för mig brukar senast vara tidigast… )