Björn den gode
Swashbuckler
RasmusL;n178281 said:((det är alltså tredje google-träffen om du söker på "psychodrame rpg"))
Det är förstås också ett alternativ.
RasmusL;n178281 said:((det är alltså tredje google-träffen om du söker på "psychodrame rpg"))
Jag tycker det här borde förpackas i en fin liten pdf på svenska. Jag påbörjade ett sånt arbete nån gång för länge sen, men jag hade varken ork eller koll nog för att komma särskilt långt.Björn den gode;n178279 said:Det vi har spelat är en av Genesis hackad version av ett speltestdokument, samt en gång med en Arvidos psykolog-plugin.
DeBracy;n178284 said:Jag tycker det här borde förpackas i en fin liten pdf på svenska. Jag påbörjade ett sånt arbete nån gång för länge sen, men jag hade varken ork eller koll nog för att komma särskilt långt.
P.eLL.e;n178433 said:Införskaffat The Quiet Year nu, från Buried Without Ceremony (Ribbon Drive etc.). Riktigt trevligt upplägg och man kan ju justera tempot som man vill. Dock är det ju "fågelperspektiv" som deltagarna kör med och inga speciella personer.
En mix av det och Archipelago vore coolt att se.