Basenanji
Postd20modernist
Okej...man får ju ändra sig [röst]
Med reservation för att jag ändrar mig...
Jag röstar på en tyst och misstänkt person.
[Röst: Flurtis]
Men jag kan komma att ändra mig.
Herr Nils är jag tex fortfarande skeptisk mot.
Om vi avslöjar vem som är siare tex, så kommer varulvarna vilja äta upp denne först. Herr Nils plan är alltså inte så smart som det kan verka.
Så här klarar man varulvarna:
*Man läser allas poster noga
*Man försöker hitta de båda varulvarna, genom sättet de skriver på. Visst, helt ofrivilligt har jag och Herr Nils vissa likheter, men är ändå på tok för olika i våra argumentationer för att kunna vara varulvar.
*Man drar slutsatser utifrån hur man tror att varulvarna ljuger!
...det är det enda som är osant här eller hur? Frånsett kanske att en frimurare/siare inte vill erkänna att denne har en sådan roll. För som sagt, i samma stund som en siare tex avslöjar sig, kommer han att hamna högt uppe på varulvarnas tio-i-topp!
Så- vilka ljuger egentligen om att de inte är varulvar?
/Basse
Med reservation för att jag ändrar mig...
Jag röstar på en tyst och misstänkt person.
[Röst: Flurtis]
Men jag kan komma att ändra mig.
Herr Nils är jag tex fortfarande skeptisk mot.
Om vi avslöjar vem som är siare tex, så kommer varulvarna vilja äta upp denne först. Herr Nils plan är alltså inte så smart som det kan verka.
Så här klarar man varulvarna:
*Man läser allas poster noga
*Man försöker hitta de båda varulvarna, genom sättet de skriver på. Visst, helt ofrivilligt har jag och Herr Nils vissa likheter, men är ändå på tok för olika i våra argumentationer för att kunna vara varulvar.
*Man drar slutsatser utifrån hur man tror att varulvarna ljuger!
...det är det enda som är osant här eller hur? Frånsett kanske att en frimurare/siare inte vill erkänna att denne har en sådan roll. För som sagt, i samma stund som en siare tex avslöjar sig, kommer han att hamna högt uppe på varulvarnas tio-i-topp!
Så- vilka ljuger egentligen om att de inte är varulvar?
/Basse