Re: Innovation på T100-fronten ...
"Den T100 jag beskådade hade 1 på »sydpolen« och sedan följde övriga tal i nummerordning medsols runt tärningen ända upp till »nordpolen« som var 100. "
Jag ska omedelbart skriva en insändare till tidningen "tätrningsmagistern" och klaga. Medan jag håller på så skall jag luska ut varför vinkeln på "2" har ändrats på moderna tärningar. Förr i tiden var 2 och 3 vinklade åt samma håll om man höll tärningen så att den visade 1,2 och 3, men nu är 2 och 3 vinklade mot varandra. Jag tror att EMU spelar en viktig roll i detta drama.
/Riz
kommer rösta "ja" fastän han tycker "nej" bara för att visa alla piss-slickare att det inte spelar någon roll vad vi lågkastiga nollor tycker. Det kommer bli som det blir oavsett vad vi tycker. Fuck oss. Ge oss tillräckligt med dokusåpor så struntar vi att rösta.
"Demokratin" idag är inte värd ett piss. Alla som fortfararande tror på den urgamla och lättmanipulerade styrelseformen är grundlurade
Inget är värt något. Jorden är ett värdelöst äggskal runt det värdefulla som kallas "mänskligt liv". "Demokrati" är bara ett nytt ord för "avföring". Ingen bryr sig. Ingen behöver bry sig. Ingen har anledning att bry sig.
Blä.
Det här är den nedsänkta oktaven. Det här är orden utan mening. Det här är den tvetungade ensamheten. Det här är den stumma rösten från mänskligheten.
Blå, blå, blå.
Gillar du "krockett?" Klä av dig? Gillar du krokodiler? Klä av dig. Smakar du honung? Klä av dig! Gillar du smaken av ghenne? Av med kläderna. Smakar du nyponsoppa? Av av av aaaaaaavvvv! Blärp lär. Gnugg.
Fnä.
Jag är konungen. Ni är alla äckliga zombier av värdelös safir och amethyst. Jap bajsar på era hjässor, ni klöser efter mina ögon, jag bajsar på era ansikten, ni klöser, klöser, klöser.
Phbtt...
Jag är en konung i honung och malt.
Jag är en värdelös prutt i en obetydlig Stockholmsnatt.
Hedå.