Yvian
Warrior
19.52663% - Geek [NT]
Nalles Trekkers
Nalles Trekkers
Tycker jag du ska göra ändå!! Där var man ju "geek" om man höll på med något icke amrikanskt.Nej jag tycker vi gör en sida där man är nörd om man:Har mer en 100kg övervikt,stödjer Georg.W.Bush,käkar chips varje dag,är snobbig kapitalist,jagar utrotningshotade djur i Kanada,försökt flytta på golfströmmen,har vart med i armen,ser på hollywood film,spelar golf,dricker Coke till allt,inte vet var irak ligger,är sämst på såkallatt "Civics" då skulle ju alla amerikaner få minst 80% eller vad säger niså skulle jag få stryka några poäng ifall det visade sig att det gäller regelbundet
Vad har det med nördighet att göra? Jag är själv raka motsattsen. Jag är spinkik som få. Dock så tror jag att min spinkighet till stor del beror just på "nördighet". Jag tränar aldrig, och jag hinner aldrig(överdrift) äta då jag hellre nördar mig.man är nörd om man:Har mer en 100kg övervikt,
Jag gillar Bush... Är det nördigt!?stödjer Georg.W.Bush,
Varför skulle det vara nördigt?käkar chips varje dag
Seriöst? Vad är nördigt med att vara kapitalist? Jag tror nog nördar finns inom alla ideologier.snobbig kapitalist
Ok jag förstår! Den 100 kg överviktige och chipsätande nörden ska orka jaga djur i Kanada!?jagar utrotningshotade djur i Kanada
Vad?försökt flytta på golfströmmen
Ja det är ju såååå nördigt.har vart med i armen,
Jag förstår inte riktigt vad som skulle vara nördigt med det... Tycker snarare att du är inskränkt om du verkligen tycker så här.ser på hollywood film
Skulle gärna prova att spela golf.spelar golf
Det gör jag... Gör det mig till mer nörd än någon annan?dricker Coke till allt
Jag tror du har en del förutfattade meningar mot Amerikanska medborgare min vän.inte vet var irak ligger,