Fuck yeah!Quasimodo;n88394 said:Vill lära mig mer rollspelsteori, och det låter som om Indierummet är ett perfekt ställe för det.
RasmusL;n88309 said:Jag kör nog bil, två platser kvar om klopperz är med! Vimes, sugen?
chrull;n88723 said:Kan vara intresserad, hur ser resplanen ut?
Eksem;n88730 said:Ska kolla in Magic-schemat, ser det bra ut är eventuellt även jag intresserad.
Herr Grönstedt;n88780 said:Vi får se om jag dyker upp en sväng. Det är ju bara en kvart på cykeln, så det är inte omöjligt. Jag borde vara av med jetlaggen då iaf, efter USA-resan veckan innan.
Jag kan ta med Symbaroum så kan vi försöka lista ut hur det ska spelas, om du är intresserad?Quasimodo;n88394 said:Läste på lite i tråden där ansvarig söktes för Lincon i år, och fick en lite bättre bild. Låter som jag kanske inte äntligen får prova Symbaroum, men däremot massor av konstiga spelsystem och friform och grejer -- vilket jag är sjukt sugen på också. Vill lära mig mer rollspelsteori, och det låter som om Indierummet är ett perfekt ställe för det.
Stöter ni på problem i Uppdrag Symbaroum kan ni ju fråga nån av oss järnringare som kommer vara på platsLordTengel;n88796 said:Jag kan ta med Symbaroum så kan vi försöka lista ut hur det ska spelas, om du är intresserad?
Heh, det hade jag missat. :emb: Kommer ni att ha något Symbaroumarrangemang som jag har lyckats missa också?pappa;n88857 said:Stöter ni på problem i Uppdrag Symbaroum kan ni ju fråga nån av oss järnringare som kommer vara på plats
Ackerfors;n89661 said:Jag kanske lyckas svänga förbi och säga hej eftersom det bara är på andra sidan skogen (det låter mer episkt än typ "1,5 km bort"), men har svårt att lova något.