Nekromanti LinCon, kommer ni!?

Quasimodo

Fiskmånglare
Läste på lite i tråden där ansvarig söktes för Lincon i år, och fick en lite bättre bild. Låter som jag kanske inte äntligen får prova Symbaroum, men däremot massor av konstiga spelsystem och friform och grejer -- vilket jag är sjukt sugen på också. Vill lära mig mer rollspelsteori, och det låter som om Indierummet är ett perfekt ställe för det.

Max Raven

T12-kultist
Vill, har inte råd. :|

Kommer kanske vara mer aktiv på konvent om några månader, beroende på mitt boende och arbetstider (har ett skiftjobb där skiften börjar efter de tre första månaderna).

Nästa år borde jag fixa... <.<

Cissi

Up to no good.
Jag kommer!
Kan nog erbjuda en eller två sovplatser också om det finns intresse. Hör av er i så fall.

chrull

Stockholm Kartell
RasmusL;n88309 said:
Jag kör nog bil, två platser kvar om klopperz är med! Vimes, sugen?

Kan vara intresserad, hur ser resplanen ut?

RasmusL

Champion
Eksem;n88730 said:
Ska kolla in Magic-schemat, ser det bra ut är eventuellt även jag intresserad.

Kanske, kaaaanske, kommer jag med andra ord få se/träffa Eksem IRL!

Herr Grönstedt

Swordsman
Vi får se om jag dyker upp en sväng. Det är ju bara en kvart på cykeln, så det är inte omöjligt. Jag borde vara av med jetlaggen då iaf, efter USA-resan veckan innan.

RasmusL

Champion
Herr Grönstedt;n88780 said:
Vi får se om jag dyker upp en sväng. Det är ju bara en kvart på cykeln, så det är inte omöjligt. Jag borde vara av med jetlaggen då iaf, efter USA-resan veckan innan.

Kul!

LordTengel

Swordsman
Quasimodo;n88394 said:
Läste på lite i tråden där ansvarig söktes för Lincon i år, och fick en lite bättre bild. Låter som jag kanske inte äntligen får prova Symbaroum, men däremot massor av konstiga spelsystem och friform och grejer -- vilket jag är sjukt sugen på också. Vill lära mig mer rollspelsteori, och det låter som om Indierummet är ett perfekt ställe för det.
Jag kan ta med Symbaroum så kan vi försöka lista ut hur det ska spelas, om du är intresserad?

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag är redan här. (Så jag är helt säker på att jag orkar en kvart på cykel för att ta mig den sista biten.)

pappa

STOCKHOLM KARTELL
LordTengel;n88796 said:
Jag kan ta med Symbaroum så kan vi försöka lista ut hur det ska spelas, om du är intresserad?
Stöter ni på problem i Uppdrag Symbaroum kan ni ju fråga nån av oss järnringare som kommer vara på plats ;)

LordTengel

Swordsman
pappa;n88857 said:
Stöter ni på problem i Uppdrag Symbaroum kan ni ju fråga nån av oss järnringare som kommer vara på plats ;)
Heh, det hade jag missat. :emb: Kommer ni att ha något Symbaroumarrangemang som jag har lyckats missa också?

EDIT: Det hade jag visst lyckats missa, ja! Jag är tydligen inte läskunnig...

RasmusL

Champion
Ser verkligen ut som att det här kommer att bli SUPER AWESOME! Kommer en massa coolt folk med en massa coola spel och det kommer att vara ett jävla drag!!!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag kanske lyckas svänga förbi och säga hej eftersom det bara är på andra sidan skogen (det låter mer episkt än typ "1,5 km bort"), men har svårt att lova något. :)

RasmusL

Champion
Ackerfors;n89661 said:
Jag kanske lyckas svänga förbi och säga hej eftersom det bara är på andra sidan skogen (det låter mer episkt än typ "1,5 km bort"), men har svårt att lova något. :)

VI hoppas! :)

Feuflux

omjonasson.se
Frun är bortrest över helgen och jag vet inte hur kul LinCon är för en 5- och en 2.5-åring. Vi kanske kommer förbi på någon sightseeing (vilket säkert slutar med att barnen springer åt varsitt håll, blir skrämda av nån övertatuerad figurspelare, blir ledsna och vill hem :wink: ). Jag får se.

Det är tyvärr kört med DeClomp-häng för min del.