Nekromanti LinCon, kommer ni!?

RasmusL

Champion
Feuflux;n89667 said:
Frun är bortrest över helgen och jag vet inte hur kul LinCon är för en 5- och en 2.5-åring. Vi kanske kommer förbi på någon sightseeing (vilket säkert slutar med att barnen springer åt varsitt håll, blir skrämda av nån övertatuerad figurspelare, blir ledsna och vill hem :wink: ). Jag får se.

Det är tyvärr kört med DeClomp-häng för min del.
Vi kommer att ha flera spel för de mindre så kom och testa i alla fall!

Feuflux

omjonasson.se
RasmusL;n89669 said:
Vi kommer att ha flera spel för de mindre så kom och testa i alla fall!
Torsdag/Fredag borde jag ha gott om tid så det vore ju illa om jag inte kom förbi alls. Hade jag bara haft sonen (äldsta) hade det inte varit nåt snack, men nu är jag mer rädd att mitt besök kommer handla om att passa "dotter på rymmen" och inte så mycket om spel.

Kraetyz

Omöjlig att ha att göra med
Tyvärr inte, ni får ha roligt utan mig (om nu det skulle vara möjligt)

Recca

Femme Fatale
LordTengel;n88796 said:
Jag kan ta med Symbaroum så kan vi försöka lista ut hur det ska spelas, om du är intresserad?
Jag vet hur det spelas. Har dock bara spelat och inte spellett, men systemet är sjukt simpelt.

Jag tänkte också komma på Lincon; vet dock inte om det blir dagspass eller helhelg. Tänker förstås övertala Zimith att åka med!

RasmusL

Champion
Recca;n89737 said:
Jag vet hur det spelas. Har dock bara spelat och inte spellett, men systemet är sjukt simpelt.

Jag tänkte också komma på Lincon; vet dock inte om det blir dagspass eller helhelg. Tänker förstås övertala Zimith att åka med!
Klockrent!!!!!

Genesis

Ni dés ni maître
Recca;n89737 said:
Jag vill minnas att jag har förbokat ett pass med dig, så det är bäst du dyker upp.

Illern

koppariller
Tänkte definitivt dyka upp, kommer säkert tidvis försöka infiltrera tevesslorna i Tebaren.

Recca

Femme Fatale
Jag kan eventuellt inte komma på grund av att jag kanske åker på en anställningsintervju i Stockholm. Blev lite konfunderad av svaret jag fick.

Recca

Femme Fatale
Det är förvisso på onsdag intervjun är men vi får se vad som händer under själva intervjun också. Om jag skulle få jobb helt plötsligt efter fyra år av arbetslöshet så skulle jag skippa Lincon och hoppa på direkt om det är vad de vill.