Konrad Konvalj
Myrmidon
Det tycks vara på tapeten att posta rollformulär i dessa dagar så jag kunde inte riktigt hålla igen. Allt måste då jag skylla på solvebring som har en hund begraven. Solve tycker i sin tur att det är VincentEskilssons fel så nästa formulär som postas efter mig måste ju skyllas på mig.
[LoL] produktionen går framåt i lagom takt. Vi hastar inte direkt och är egentligen rätt såsiga både jag och Vimes. Formuläret är ju egentligen inte riktigt av vikt ännu eftersom produktionen är en bra bit från klar, men eftersom jag hittade lite motivation att dra igång med skapandet så var det ju bara att köra.
Här har vi första utkastet: LoL-formulär
Jag är ingen InDesign (eller Photoshop mästare direkt men för att vara ett första försök så får jag säga att jag är nöjd. Lodrigheten är precis så där som den skall vara.
Så. Kasta avföring på mig!..Eller skänkt mig en cognacsmedwurst!
[LoL] produktionen går framåt i lagom takt. Vi hastar inte direkt och är egentligen rätt såsiga både jag och Vimes. Formuläret är ju egentligen inte riktigt av vikt ännu eftersom produktionen är en bra bit från klar, men eftersom jag hittade lite motivation att dra igång med skapandet så var det ju bara att köra.
Här har vi första utkastet: LoL-formulär
Jag är ingen InDesign (eller Photoshop mästare direkt men för att vara ett första försök så får jag säga att jag är nöjd. Lodrigheten är precis så där som den skall vara.
Så. Kasta avföring på mig!..Eller skänkt mig en cognacsmedwurst!