Robert Jonsson
Nothing is True. Everything is Permitted.
Re: Äventyr till SRR
Och nej, jag har inte läst någon av dem. Jag har inget behov av det heller. Det är inte spel som berör mig på något sätt. Och jag kan inte säga att jag är särskilt intresserad av att söka upp dem. De är helt enkelt irrelevanta och inriktade på en helt annan marknad. Ge mig gärna svenska förlagor istället, de är mer relevanta.
Sedan tycker jag inte det är okej att vara elak bara för någon annan är mer elak heller. Jag menar, drar man det till sin extremast och mest pajasaktiga spets kan man ju då säga att det är okej att göra diverse otrevlig- och olagligheter bara för det finns folk som gjort värre saker.
Nej, men som jag sa så trodde jag aldrig heller att han hittat på det. Jag var otydlig. (Edit: Jag har för övrigt aldrig sagt att Piruett var grundaren av den här sortens kritik.)Feliath said:Nu har ju i och för sig Bobby redan svarat på det här, men har du alltså aldrig läst den klassiska Synnibarrecensionen på RPG.net? Eller den av FATAL? Eller Mark Twains sågningar av James Fenimore Cooper?
Nog för att Sinkadusmåndagarna är kul, alltså, men du ger Dilandau vida för mycket credit om du tror att han hittat på den här stilen.
Och nej, jag har inte läst någon av dem. Jag har inget behov av det heller. Det är inte spel som berör mig på något sätt. Och jag kan inte säga att jag är särskilt intresserad av att söka upp dem. De är helt enkelt irrelevanta och inriktade på en helt annan marknad. Ge mig gärna svenska förlagor istället, de är mer relevanta.
Sedan tycker jag inte det är okej att vara elak bara för någon annan är mer elak heller. Jag menar, drar man det till sin extremast och mest pajasaktiga spets kan man ju då säga att det är okej att göra diverse otrevlig- och olagligheter bara för det finns folk som gjort värre saker.