Konrad Konvalj
Myrmidon
@Anthrox - Ingen badwill här. Troligen mest ute på djupt vatten, och inte helt uppdaterad i hur det spelas varulvsspel nu för tiden.K.K said:Kommer inte gå spökläge och dölja sin onlinestatus
@Impetigo - Asså, det finns exemepl då vi vunnit med hjälp av lurkande i forumets utkanter. Kan då förstå viss oro.
Kan tycka att det räcker med att jag förklarar ombudsspelandet en gång. Att du hugger på det i din sammanställning här är att gapa efter mycket. En röst behagar du att slänga på mig ur tommorna också. "Sprid ljus över det här bruset med ombud tack". Svag motivering. Du vill gärna ha någonting att rösta på och det är svårt att hitta "tunga tells" i R1 så du tar vad du har pså att psääga.Sidd said:KKs blaj om ombud är ju konstigt brus som inte hjälper byn.
K.K #45 said:Kondrad Konkels deltagande via ombud är på tapeten enligt nedan.
Hade Vimes gett mig tillåtelse hade jag använt mig av ett ombud i spel. Problemet är ju att Vimes är skapare av [Mäster Ulv 5] så det blir helt omöjligt att använda sig av honom som ombud. Då hade spelet redan varit över.
Jag har egentligen inte tid att vara med men vill vara med så då hade det passat bra med ett ombud. Hoppas så klart att ombuds-osäkerheten har skapat något i spel.
Har förklarat mitt blaj (inlägg #45) och vidhåller fortfarande att det ger något. Tillräckligt många har någon form av åsikt för att det skall gå att kokaulv på en spik. @Hägerstrand kan du snälla plocka fram lite kryptiskt blaj som jag spridit ikring mig?Hägerstrand said:@Konrad Konvalj Du skriver att du helst spelar med ombud, vilket jag tolkar som att du inte vill skriva själv utan lockas av att teoretisera och ”lösa spelet”. Trots det verkar du tycka att det är SUPERROLIGT att slänga runt kryptiskt blaj. Flera har frågat vad du sysslar med, nu också jag. Vad tjänar byn på kryptiska kommentarer?
Jag förstår dig och ställer gärna upp i ett drev mot någon som är rimligen misstänkt för ulveri. Brynolf är ju uppenbarligen inte med i matchen så att dreva mot honom är ju katastrofdåligt. Har lite dålig koll på vem som leder det här drevet mot K.K också men jag tror det är Basse vid det här läget.Skarpskytten said:Lite halvsugen på @Konrad Konvalj drevet också, men hade hellre sett att vi ställde KK mot någon annan. Ex @BiobunkerVII eller @Hägerstrand.
One more time. Röd via ombud. Svagt @HägerstrandHägerstand said:Konrad Konvalj: Den här rödningen är lagd via ombud.
Typ vad? @AnthroxAnthrox said:@Konrad Konvalj var inne tidigt och skrev massa oförklarliga saker,
@fjodorsenuba, jag har ingen åsikt om Andersson. Du röstade på AnderssonFjodde said:Konrad Konvalj - PM gate och det generella påhåppandet när jag gick på andersson. Inte egentligen släppt det men verkar ha beröringskräck till andersson.
Hej @Brynolf ! Kul att ses. Läs ovan. Reaktion känns rimlig Brynte. Inte alls den samma som andras.Brynte said:För det första HEJ! För det andra... Spela via ombud? Det är nåt av det knausigaste jag varit med om i ett varulvsspel samtliga kategorier. Förtäljj!
Vag är mitt tredje namn @Andersson men om det är drevningsbart vettefan.Andersson said:Däremot kanske man borde kolla KK lite mer noggrant. Han dyker upp, fyrar av några rätt vaga inlägg,varav ett par direkt kaosiga om inställningarna på forumet och försvinner sedan resten av dagen.
Känns som att vid det här tillfället 22:27 igår kväll så var drevet i full gång. Har snart läst ikapp hela tråden och ser ingen direkt heat på mig. Vet inte vad som skiljer mig från andra spelare som har mindre aktivitet och spelare som dykt upp i spel senare än mig? Alltså, fattar inte riktigt att det är okay för vissa att spela när de har tid och andra inte.Anthrox said:Jag flyttar också tillbaka till Röst: @Konrad Konvalj
Som sagt är caset mit Sidd papperstunt. KK å andra sidan spelar scumt, skumt och frånvarande. Fick heat i eftermiddags och försvann sen helt, förutom en liten like på ett inlägg vid 20-tiden. Helt obegripligt och inte på något sätt hjälpsamt för byn.