Sidd
”Bybo”
Tjenixen i natten:@Sidd!
Du flaggar inaktivitet mitt i rundan, ulvtell för potentiell lågflygning och skjuta bort ansvar på andra. (1 emoji)
Du förespråkar outning (fast det är snålt läst, du vill bara lyfta diskussionen) vilket kan vara en ulvtell om ulvarna köpt förmågor till byn som de vill veta.
Sen postar du ett inlägg sär du i princip vevar på ALLA. (2 emojis postade på 4 poster) Lägger röst på KK, vilket kan vara för att det är ett enkelt val, imo konstigt spel därifrån.
Här nånstans börjar du få riktig heat, vilket antagligen leder till:
En post jag knappt förstår, vilket mer är helt i linje med en "vanlig" Sidd (3 emojis på 5 poster)
En ursäktspost med massa emojis (man får inte spela fel, det är misstänksamt!)
Och sen börjar du komma in i matchen på allvar.
Kan du förklara ditt beteende i början av spelet, det som gjorde folk aviga till en början?
Alltså, det finns ett case här, men det är ju papperstunt.
- Har inte kollat tillbaka men ger lite snabba svar från höften.
- Outning har jag förklarat min syn på flera gånger: tydligen uppfattades min första post om det som att jag nu detta parti är för Outning vilket jag inte är bara så där: jag vill få igång en diskussion om detta för att själv fatta vettigaste beslut.
- Att jag postar mina funderingar om alla är ju bara ärligt och öppet: märk väl att jag inte röd-grönar för det är ju för tidigt att göra i det läget tycker jag.
- Du skriver att jag börjar ”få riktig heat”: jag fattar faktiskt inte riktigt vad Impetigo håller på med och LegoIvar skriver i förbigående att det är för lite emoisar vilket du måste medge är pinsamt löst i hullet.
- Att du nu börjar räkna emoisar tolkar jag som skämt och tar inte så mycket på allvar.
- Mitt beteende i början: du och flera skriver riktat att vi inte ska brusa tråden vilket jag då förhåller mig till (1 post typ på hela dagen) sen så när dessa blajjiga anklagelser kommer igång så varsogoda: här får ni försvar.
Tack för att du frågar och det var lite snabba tankar på det.