Jag tycker att alla borde titta lite på hur LegoIvar, Skarpskytten och Impetigos poster följer varandra.
Innan Impetigo försökte koppla rödningen av mig till LegoIvar missade jag det, men nu tycker jag det är tydligt.
Händelseföljd:
Jag misstänker LegoIvar tidigt (och har fortfarande inte sett någon anledning att släppa det.)
67
Skarpskytten rödar mig. Inget kraftigt utlåtande, men han seedar ändå något här. Ni får jättegärna kika på de poster jag gjort innan det och se om ni håller med honom.
2 32 33 59 67 74 86 104 111
Impetigo backar Skarpskytten och ger posten legitimitet, men undviker att skriva om något specifikt ställningstagande. Vill förmedla "det här är en bra post" utan att förmedla "det här är mitt lags åsikter"
146
Impetigo rödar sen LegoIvar, men det är tydligt att han enbart gör det för att förstärka rödningen av mig.
164 Om detta leder till att jag blir utröstad så, ajdå, hoppsan, då var resonemanget om LegoIvar fel och Impetigo har räddat honom från hans tidiga klavertramp. Om LegoIvar åker dit så har Impetigo det här avståndstagandet att falla tillbaka på.
Skarpskytten fortsätter sen smådrevandet i
176 men undviker sammankoppling med LegoIvar och Impetigo. Vem var det som sa beröringsskräck?