Octagonal
Swashbuckler
Alright vad jag har på Skarpskytten efter att ha läst R
Sedan kommer inte heller någon motivering trots att den hade utlovats.
I post #78 kommer en rad spaningar på Häggerstrand som handlar om att denne är ulv. Alltså bytt spår men har kvar rösten utan att komma med den utlovade motiveringen. Inte heller byts rösten. Skönt att ligga kvar med rösten där (tidig röst) det kan jag förstå men det är inte grönande.
Så hittills (har du röstat på Sidd men lagt en motivering till varför Häggerstrand är ulv.
I inlägg 105 tycker du Häggerstrand försvarade sig väl och att Brynolf är grönast vilket jag också tycker är en lite of take på spelet hittills.
Sedan tycker jag att du ger ett lite nervöst intryck. Du skriver en hel del men inget direkt revolutionerande. Ett sken av att vara aktiv och hjälpa byn. Lite enkla/okontroversiella ämnen diskuteras som vad för information vi får av Vimes gällande dom som åkt ut osv. Det som stör mig mest är att den där utlovade motiveringen gällande Sidd fortfarande inte har dykt upp!!
Därav: Röst: @Skarpskytten
Vad säger ni andra gällande denna take?
Vill ha en tidig röst vilket kan tolkas som ulvigt. Du är alltså så säker på Sidd så du slänger in en tidig röst men väntar med en motivering som inte är klar. Ser ej poängen med att vänta. Känns lurt.Någon skrev att drevet mot honom baserades bara på avvikande spelstil (emoj-gate), men jag tycker inte det stämmer. Lägger nog en del krut på att förklara mitt tänk imorgon. Men vill ha en tidig röst.
Sedan kommer inte heller någon motivering trots att den hade utlovats.
I post #78 kommer en rad spaningar på Häggerstrand som handlar om att denne är ulv. Alltså bytt spår men har kvar rösten utan att komma med den utlovade motiveringen. Inte heller byts rösten. Skönt att ligga kvar med rösten där (tidig röst) det kan jag förstå men det är inte grönande.
Så hittills (har du röstat på Sidd men lagt en motivering till varför Häggerstrand är ulv.
I inlägg 105 tycker du Häggerstrand försvarade sig väl och att Brynolf är grönast vilket jag också tycker är en lite of take på spelet hittills.
Sedan tycker jag att du ger ett lite nervöst intryck. Du skriver en hel del men inget direkt revolutionerande. Ett sken av att vara aktiv och hjälpa byn. Lite enkla/okontroversiella ämnen diskuteras som vad för information vi får av Vimes gällande dom som åkt ut osv. Det som stör mig mest är att den där utlovade motiveringen gällande Sidd fortfarande inte har dykt upp!!
Nu på kvällen har Skarpksytten börjat skriva ihop ett case på Sidd trots röst redan dagen innan och det är snarare för att rädda sitt egna skin än för att denne alltid haft argument för sin sak. Där är vi nu i väntan på Skarpskyttens väldigt sena motivering gällande Sidd. Det håller inte. Du skulle lägga en del krut på att förklara ditt tänk men hittills har det bara varit tomma ord. Jag tolkar det även som att du lade din röst på tomma ord.Jag har börjat skriva en lång genomgång om min dust med @Sidd. Vet inte om jag hinner få klart den. Jag tycker jag har argumenterat för varför jag tycker han är skum. Och är han skum tror jag också att @Hägerstrand är det. Och @Anthrox har en historia av svagt motiverade röster i det här partiet. ex de två gånger han röstat på mig.
Därav: Röst: @Skarpskytten
Vad säger ni andra gällande denna take?