När man talar om trollen.113;n250726 said:Röst: jocke
Ok. Ta hand om er..113;n250727 said:Frun på akuten, Inget dödligt, men har alla ungarna själv nu så blir sjukt lite aktivitet tyvärr
Står det lika mellan Sodivra och Lukas nära rundans slut flyttar jag självklart rösten till Lukas.Basenanji;n250724 said:Ifall tie-break mellan Sodivra och Lukas blir äldsta röst på Sodivra (av Lukas) 7/7 18.27 och Sodivra röstas ut.
Tror du att du och 113 har en chans att bygga upp drevet på Jocke?LJSLarsson;n250735 said:Står det lika mellan Sodivra och Lukas nära rundans slut flyttar jag självklart rösten till Lukas.
Och om det står lika mellan mig och lukas?LJSLarsson;n250735 said:Står det lika mellan Sodivra och Lukas nära rundans slut flyttar jag självklart rösten till Lukas.
113s fru är på akuten och han är med barnen, så det får jag göra själv i så fall.Sodivra;n250742 said:Tror du att du och 113 har en chans att bygga upp drevet på Jocke?
Då åker Lukas, eftersom min röst på honom las redan kl 11.47 idag, medan äldsta röst på Jocke kom 17.49 (LJS)Jocke said:Och om det står lika mellan mig och lukas?
Nej, alltså om LJS kan avgöra det vid lika, vad gör han då? Inte vad händer. jag vet vad som händer vid lika.Basenanji;n250750 said:Då åker Lukas, eftersom min röst på honom las redan kl 11.47 idag, medan äldsta röst på Jocke kom 17.49 (LJS)
----
Betyder det här att Lukas är bybo och du är ulv? Svara ärligt pls.