@RasmusL @Konrad Konvalj @BiobunkerVII @fjodorsenubaLegokillen skulle visst vara borta resten av kvällen? I så fall kan det bli jävligt viktigt hur spökena röstar. Vore tråkigt om vi gick miste om lite nerviga snipe-försök i slutet dock.
Det här är inte bra, jag vetefan om jag vill lägga beslutet i spökenas händer, även om det förstås är spännande.Legokillen skulle visst vara borta resten av kvällen? I så fall kan det bli jävligt viktigt hur spökena röstar. Vore tråkigt om vi gick miste om lite nerviga snipe-försök i slutet dock.
Nej, det är inte konstigt. Det är väldigt mycket inlägg, ska man ta med alla inlägg när man driver en tes går det inte man måste sålla.Här händer något konstigt. Du hoppar över post #308 där jag listar mina röda och säger att jag kommer välja den av dem som det finns störst chans att klippa, och tänker ligga kvar på denna så länge som möjligt. Det inlägget är ju länkat i post #325. Jag är heller inte tredje person på KK, utan fjärde. Röster på KK ligger då från @Brynolf @Andersson och @Anthrox
Jag vet inte om ordningen trea eller fyra säger något om mig, men missen säger något om sammanställningen här. Ska man ändå rota så får man rota ordentligt.
Japp, och kommer du ihåg vem som sa att det var en skitdålig teori efter att Sidd hyllat den?Jag var orolig för att den varma behandling jag fick motta från @Anthrox och @Sidd när jag drev vilda teorier i R1 inte var medhåll (som jag tolkade det som i stunden) utan för att båda eller någon av dem tyckte det var bra att jag stod och skrek ut knasteorier. Jag slängde ut en ny knasteori, och fick lysande beröm av @Sidd
Du tycker det är mer konstlat än typ varenda ett av t ex Anthrox resonemang? Varulvsspels-resonemang ÄR konstlade, man bygger hönor av fjädrar, förhoppningsvis får det den pressade att bete sig nervöst och misstänkt.Det här är det mest konstlade jag sett. Kontexten i det här läget har följt från Impes post 164, och att säga att jag "använder ordet beröringsskräck" för att påvisa att jag tagit direktiv från en ulvchatt är direkt skrattretande. Jag skriver "vem var det som sa beröringsskräck" OM Impe, i respons till hans användning av ordet. Du kan på riktigt inte låtsas att du missade det.
Detta gav jag mitt skratt-smiley till för jag tyckte det var roligt skrivet.Om det här var en medveten ansträngning att framställa mig illvilligt, så grattis, lite bättre jobbat antar jag. Du får två getingar. Intressant att den här posten kom när jag börjat tjafsa med @Waterhouse men eftersom han är AFK och det är dåligt att dreva mot AFK så...
Det ligger inte i spökenas händer. Det finns ju en initiativordning.Det här är inte bra, jag vetefan om jag vill lägga beslutet i spökenas händer, även om det förstås är spännande.
Nja, jag håller Sidd för rödish och Impe har inte stigit i graderna på slutet så gul typ. Spökenas hand att avgöra är god som någon.Det här är inte bra, jag vetefan om jag vill lägga beslutet i spökenas händer, även om det förstås är spännande.
Nej, det är inte konstigt. Det är väldigt mycket inlägg, ska man ta med alla inlägg när man driver en tes går det inte man måste sålla.
Japp, och kommer du ihåg vem som sa att det var en skitdålig teori efter att Sidd hyllat den?
Du tycker det är mer konstlat än typ varenda ett av t ex Anthrox resonemang? Varulvsspels-resonemang ÄR konstlade, man bygger hönor av fjädrar, förhoppningsvis får det den pressade att bete sig nervöst och misstänkt.
Detta gav jag mitt skratt-smiley till för jag tyckte det var roligt skrivet.
Jag tror både du och Skarpskytten är gröna dock, och tycker inte ni ska bråka med varandra mer.
Dodgy mcDodgeson. Men tack för genomgången. Den var upplysande.Jag är alltså inte huvudsakligen intresserad av vad du tycker om mina argument, utan om du tycker att det stämmer eller inte stämmer att @Skarpskytten post utelämnar information där han citerar mig eller inte.
Men jag svarade väl på det? Man MÅSTE utelämna information, det är för mycket information för att ta med allt. Att anklaga någon som drevar mot en för att han inte nämner varenda kommatecken man skrivit är knas.Dodgy mcDodgeson. Men tack för genomgången. Den var upplysande.
Tack. Modigt också att kanske avgöra en runda helt självRöst: @Sidd .
Mindre en röst mot Sidd än en röst för Skarpskytten. Jag tycker att hen har varit grön och Sidd gul, så om man blir tillsagd att avgöra en standoff blir motiveringarna halvdåliga.
Hur ser du nu på att Skarpskytten och du tjafsade med varandra, men där du slet av dig tröjan och ville slåss medan han muttrade i en telefon? Är du fortfarande lika stridskysten eller har ni grävt ner stridsyxan?Dodgy mcDodgeson. Men tack för genomgången. Den var upplysande.
Mm, och jag tycker att Hägerstrand och Skarpskytten verkar hänga ihop. Om inte bägge var nybörjare (?!*) skulle jag kunna tänka mig att deras beef är spelad.Men mycket av det är att Skarpskytten och Impe (som jag håller för röd) verkar sitta ihop på flera plan. Som jag sagt, jag drar en parallell mellan Impe och Skarpskyttens spel och är rätt säker på att de båda har samma färg, oavsett om det är röd eller grön. Men jag lutar åt röd.
Vad tycker du om Legos röst på Sidd?LegoIvar - smyger med, svårläst, men en av de jag misstänkt länge och gärna skulle se åka
Ja ha så om detta är narrativet att se på mig i R3 av en som röstar med mig så blir det ju svårt att leverera mer.Tja, kan du själv se att Empiricus har rätt i att du varit ganska passiv i R3 och mest fokuserat på att ställa frågor?