Jag gick tillbaka och kikade lite. Visst finns det folk som skrivit mer än Octa, men med mer substans? Det är väl tveksamt. Octa har väl tillsammans med andra försökt komma med strategier och planer. Tror inte vi ska hänga upp oss på antalet inlägg, utan mer vad som sägs i inläggen. Möjligen att vi kan vara kritiska till att Octa förespråkade brus utan att själv agera särskilt mycket på den tanken. Men det är ju väldigt svagt att gå på den delen.Helt ärlig med vad? Du har ju knappt sagt något än?
@Badmojo tänker göra en gissning på att det är en röst som inte har en effekt. Den ligger på en spelare som inte kan åka ut så som ställningarna ser ut där och då. Tips, skriv inte i en tråd efter STOPP!Vad är en död röst??
Stämmer bra, en död röst är en röst som inte påverkar spelet och därmed inte kan analyseras.@Badmojo tänker göra en gissning på att det är en röst som inte har en effekt. Den ligger på en spelare som inte kan åka ut så som ställningarna ser ut där och då. Tips, skriv inte i en tråd efter STOPP!
Någon annan får rätta mig om jag tolkar det fel.
Nej? Det tror jag inte. Tror Vimes är kort för att vara förtegen utifrån hans plan att inte dela mer information än nödvändigt. Var väl Vimes som presenterade den tanken tidigt i runda 1. Jag är dock inte tankeläsare så jag vet inte.Det finns ju många som håller med om att flaxigt och spretigt är byboigt, var det @Sömniga Isaac som noterat att Octa själv argumenterat för detta i r1?
Det var detta jag menade förut med att du påpekat saker om hur Octa resonerat i r1.Möjligen att vi kan vara kritiska till att Octa förespråkade brus utan att själv agera särskilt mycket på den tanken.
Ah, då är jag med! Jag är lite seg i tankarna märker jag.Det var detta jag menade förut med att du påpekat saker om hur Octa resonerat i r1.
Jag missade deadline och har inte hunnit delta. Vill ni rösta ut mig pga det är ni mer än välkomnaDet var detta jag menade förut med att du påpekat saker om hur Octa resonerat i r1.
Kom igen Octa! Jag tror du har kloka tankar och insikter du kan dela med dig av! Ser fram emot trevlig läsning i ottan.Jag missade deadline och har inte hunnit delta. Vill ni rösta ut mig pga det är ni mer än välkomna![]()
Och motivet lyder?
Funderar du på att lägga röst eller ska du lägga:Njae. rent objektivt borde det vara
@Anthrox som är en från djupet, så där läggs min röst. Skeppsdatorn (AI) tror det också
Röst: @AnthroxFunderar du på att lägga röst eller ska du lägga:
Röst: XXXX