Varulv Marinbiologkonferensen vid Devil Reef [R2]

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Röstprogrammet plockade upp det där som en röstning :ROFLMAO:
Jag älskar tekniken xD

Röst: @Octagonal

Det lilla jag har är väl brus utan brus. Väldigt löst motiv, men ska kika in i ottan och se över mitt val. Nu ska jag ge mig för ikväll, för nu verkar allt jag rör bara gå åt skogen xD

Badmojo

Old’s cool
Vore intressant om fler röstade ut Anthrox, för att bevisa att min analys är korrekt dvs det är en Ichthyosis vi har att göra med. Please indulge me.

Brynolf

Orange
Vore intressant om fler röstade ut Anthrox, för att bevisa att min analys är korrekt dvs det är en Ichthyosis vi har att göra med. Please indulge me.
Jag har inget emot att rösta på Anthrox, men jag har inte sett någon anledning hittills. Har du en?

Sidd

”Bybo”
Bara så ni vet innan läggdags (blir en lång dag imorrn):
Jag röstar hellre på Octa än Impe om det står mellan dem!
Sätter väckarklockan i ottan lörd morgon då.
Tycker fortfarande inte Stratten visat så mycket vettigt. Men jag byter om det inte fyllerört sig i natt…

😂 de som är på konferansbaren hela natten (krogen) en fredag får överklaga hos tävlingsledningen😇

Octagonal

Swashbuckler
Du driver ulviga teser som får dig att se grön ut men som inte alls är det. Att du hugger mig pga inaktivitet är helt obefogat.
Du skriver att det är rörande att inte skriva så mycket samtidigt som du själv som ulv spottar ur dig text. Hur ser du på det?

@Sömniga Isaac gör inte som förra rundan nu, följ inte Anthrox😉

Anthrox

Kulturvetaringenjör
Du driver ulviga teser som får dig att se grön ut men som inte alls är det. Att du hugger mig pga inaktivitet är helt obefogat.
Du skriver att det är rörande att inte skriva så mycket samtidigt som du själv som ulv spottar ur dig text. Hur ser du på det?

@Sömniga Isaac gör inte som förra rundan nu, följ inte Anthrox😉
Du behöver nog ulvrationalisera ihop det med spelet vi spelar också.

fjodorsenuba

Krigarpoet
Sorry @Big Mama var inte meningen att dreva ut dig.

Röst: @Hägerstrand
Avsluta en runda 09.00? Pfft!

Nej skämt å sido så tror jag att drevet mot Anthrox kan vara något att särskåda. Lägger mig där för tillfället och hoppas att jag inte sover mig förbi 09.00 slaget...

Röst: @Anthrox

Anthrox

Kulturvetaringenjör
Nu vet jag inte längre vad ni håller på med, men jag ska lägga mig nu. Vaknar förhoppningsvis innan rundan är slut för att härja lite till.

Kom just hem efter ett spontant Väsenspel på Munkbron.
Det är något som skaver med Ant.
Ömsom ganska aggressiv känsla..som jag förknippar med när han är ulv ..blandat med analyser för att gröna sig...men som kanske är mer teater än analys?
Röst: @Anthrox
Det kan ändras innan 09.. kanske

Badmojo

Old’s cool
En städrobot sopar upp skräp, utspillda drinkar och halvätna kanapéer gfrån golvet i skeppsbaren. En deltagare, troligen en professor i internationell sjörätt från Bordurien, snarkar högljutt bakom några tombackar taxfreeöl. Slipsen ömt knuten runt den danssvettiga pannan. Plums! Vem var det som just kastade ett märkligt föremål av korall överbord?

Anthrox

Kulturvetaringenjör
Gillar att ingen av er har ett enda argument för rösten, utan bara random flockmentalitetar ihop er.
Nå väl, om ni på fullaste allvar tycker att jag är mer suspekt än Octa (har ni ens läst den här rundan?) Så får det väl vara så då, det är ju byns förlust i slutänden. Rundan har ju inte direkt tid över att försvara sig mot era massiva bevisföring heller.