Ezping Orm
Hero
Jag tycker att det ser väldigt bra ut. Blev sugen på att dra igång en MC-kampanj!
poniz said:jag ser det så här:
![]()
krank said:poniz said:jag ser det så här:
![]()
Jag också.
Guess so, för nu när jag testade med Envice så fuckade det upp sig precis som för er andra.krank said:Såhär, va:
I alla PDF.läsare som inte heter Adobe Reader så får både Staw Wars och MC-formulären lite extra kantlinjer på vissa element. Nånting tycks galet i exporteringen, tydligen är det nåtslags Adobespecifik funktion som används.
nominesine said:Adobe Reader är ju både gratis och kompatibelt med de flesta operativsystem. Ange vilken version man behöver när du publicerar, så är väl problemet löst i alla praktiska avseenden (om än inte riktigt utrett).
krank said:Reader är dessutom segt och bloatat - även om man har en snabb dator tar det märkbar tid att öppna skiten.
Jarl said:Ca 0,01 sekund verkar det ta att starta (give or take).
Arfert said:3 sekunder för mig på en gammal Thinkpad med sjuan.
Arfert said:Stöder den alla varinter av PDF?
Det är som en kille sade till mig på msn igår: "Är så skönt att matine är så flexibelt vad gäller spelvärlden. Det är inte så mycket man behöver ändra för att det skall fungera bra till vilken värld som helstwilper said:Tusan, låter man dig hållas några år till kommer Matine att bli det nya GURPS.![]()