Skarpskytten
Ödestyngd världsvandrare
Nu är det slut. $4 600 520 från 30 177 backare.
Någon här som slängde in en slant?
Se? FOMO är lätt värt en extra mille eller så! =DNu är det slut. $4 600 520 från 30 177 backare.
Ett spel som fokuserar på taktisk strid är verkligen inte min kopp te, så inga inslängda slantar för min del.Nu är det slut. $4 600 520 från 30 177 backare.
Där kan vi snacka om rollspelsmiljoner. Allt som krävs är att driva en jättepoppis DnD-kanal i ett årtionde ...Se? FOMO är lätt värt en extra mille eller så! =D
Och livestreame 4-16 timmar i veckan under flera årDär kan vi snacka om rollspelsmiljoner. Allt som krävs är att driva en jättepoppis DnD-kanal i ett årtionde ...
Där kan vi snacka om rollspelsmiljoner. Allt som krävs är att driva en jättepoppis DnD-kanal i ett årtionde ...
Jag läser det där som "kass timlön".Och livestreame 4-16 timmar i veckan under flera år
Japp. Jag menar, jag kommer nog att köpa Daggerheart också, bara för att jag är nyfiken på vad det blir för något.Någon här som slängde in en slant?
Okej, vi förväntar oss en @entomophobiac -style-recension när du får spelet.Japp. Jag menar, jag kommer nog att köpa Daggerheart också, bara för att jag är nyfiken på vad det blir för något.
Vad är USPen för Daggerheart? Förutom att Critical Role folket ligger bakom det?Jag är lite frestad att köpa Daggerheart också. När det nu kommer
Jag tolkar det som DnD-esk-heroisk-fantasy, fast regellätt. Som i att din rollfigur kommer aldrig ha mer än sju (eller om det var åtta) förmågor för dig att hålla reda på i spel.Vad är USPen för Daggerheart? Förutom att Critical Role folket ligger bakom det?
Känns som att Colville jobbar hårt på att uppfinna hjulet igen och igen.... tärningsmekaniken från Apocalypse world.