Beastslayer
ROTN
Passar inte Finska herrn?Jösses, vad har jag gett mig in på?
Passar inte Finska herrn?Jösses, vad har jag gett mig in på?
Jag ser bara löjligt mycket fram emot att läsa vad det är du skriver på!Är det okej att göra äventyret systemlöst? Mitt äventyr är för närvarande så knäppt att jag inte hittar något system som passar
Detsamma!!!Jag ser bara löjligt mycket fram emot att läsa vad det är du skriver på!
Språket har jag inget problem med, det är musiken …Passar inte Finska herrn?
Ta tid på dig, du har ju ca 1,5 månad kvar!Jag håller på att skriva ett scenario som inte går att klara om spelarna inte använder faktsk magi på riktigt.
Känner jag @God45 rätt är målet att skriva äventyr baserade på 666 låtar och inte ett vrål, cymbalslag eller distat ackord mindre.Ta tid på dig, du har ju ca 1,5 månad kvar!
Men du kanske har tänkt att ta ett album till, och sedan ytterligare ett?
Jag är förvånad att God45 inte redan postat sitt bidrag.Ta tid på dig, du har ju ca 1,5 månad kvar!
Men du kanske har tänkt att ta ett album till, och sedan ytterligare ett?
Jag tror föresten jag är först i världen med att använda en Ouija bräda som en spelmekanik. Googling visar att folk haft saker liknande andebräden eller haft andebräden som props. Men som spelmekanik tror jag att jag är först!Mitt bidrag!
(Ledsen att det är så sent inlämnat)
Det var snabbt jobbat! Gillar dungen.Mitt bidrag!
(Ledsen att det är så sent inlämnat)
Jag lade ner så mycket jobb på den här att jag tar åtminstone en kort paus. Men jag kanske hör av mig igen.Det var snabbt jobbat! Gillar dungen.
Om du vill ha en till patta vet du vad du ska göra
Jag inväntar ett svar efter nyårJag lade ner så mycket jobb på den här att jag tar åtminstone en kort paus. Men jag kanske hör av mig igen.
Coolt!Här är mitt bidrag: Kelle surut soi: för vilken sorgerna sjunger
Ja, jag skrev ett spel istället för ett äventyr, men jag varken skriver eller spelar ju äventyr, så alternativet hade ju varit att inte delta alls.
Det går så himla bra! Högst oklart om jag kommer hinna klart och högst oklart om jag kommer behöva släppa ramarna för utmaningen för att följa min kreativa impuls... men ambitionen är att posta något vid midnatt 31:a.Hur långt är ni andra i skrivandet?
Haha vad fan skriver du för opus magnum?Det går så himla bra! Högst oklart om jag kommer hinna klart och högst oklart om jag kommer behöva släppa ramarna för utmaningen för att följa min kreativa impuls... men ambitionen är att posta något vid midnatt 31:a.
Jag har nog ungefär två tredjedelar kvar att skriva.Hur långt är ni andra i skrivandet?