Andy
Vila i frid
MJ är död, 50 år gammal.
RIP
RIP
Självklart Billie Jean men låtar som Beat It, Dirty Diana, The way you make me feel och Smooth Criminal är gigantiska... Han var vår tids största artist och jag ska hedra honom hela dagen genom att bära hatt, lyssna på hans album och dansa i köket...Rising said:Vilken är er Michael Jackson-låt?
That'd be Alien Ant Farm. De hörde man aldrig av från igen efter den covern.Smooth Criminal har gjorts i en lite tyngre variant av något rockband
..nej, indie är för pubertala, fjantiga, känsliga killar.Alla här kanske är indie-poppare?
Jag vet inte hur sen den är, men han är definitift vit i Scream och den låten är riktigt jävla vass. Och den som snackat skit om honom (och vem har inte det?) kan inte låta bli att skämmas litegrann när den spelas. En av mina favoriter.Rising said:Själv skulle jag vilja höra något tips från den senare - vita - Michael Jackson. De skivorna är liksom inget jag har lyssnat på, och det är lite synd att de anses så ocreddiga. Det måste säkert finnas några undangömda spår på dem som är oförtjänt bortglömda och som borde lyftas fram i ljuset. Någon?
Smooth Criminal, tror jag. Eller nåt från den eran. Han har egentligen inte gjort så mycket jag gillat efter typ 87.Rising said:Vilken är er Michael Jackson-låt?
Det bara måste vara Thriller. Både låten, plattan och videon (den lååånga) är ju helt banbrytande. Bad är på alla sätt en sämre (men fortfarande bra) upprepning av Thriller (och Off the Wall är lite för popsoulig för min smak).Rising said:Vilken är er Michael Jackson-låt?