Nekromanti Min kvinna är stridens son?

God45

#PrayersForBahakan
Nekromantiker!!!

Läs inlägget igen, det är inte alls vad hon säger.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
jjjohan said:
Mundo said:
Recca said:
Jag har spelat jättemycket neverwinter nights. På vissa servrar var det extremt vanligt med snöflingekoncept. Det snöflingekonceptet som var mest jobbigt och också mest tydligt var "the Drizzits", sagt med spökröst.

Jag älskar snöflingekoncept som är unika inom sin norm eller trend. Det kan vara en male drow som är gay t.ex. Det är ett fantastiskt snöflingekoncept som inte rubbar fundament varpå hela rollspelet vilar.

Men Drizzt är ett undantag som R.A Salvatore har patent på. På samma sätt är det mot lagen att spatsera omkring med space-marine-rustning i en feodalsetting. Så snöflingekoncept måste hanteras på ett schysst balanserat sätt för att funka.
Åh Gud inte mer snälla drower som blev dåligt behandlade för att de var snälla...
Hur tänkte du nu? Sen när blev gay synonmt med snäll? En homosexuell kan väl vara precis lika ond och hjärtlös som en straight? Det enda homosexuell säger är ju vad personen ifråga tänder på. Eller?
Jag tror du inte har förstått vad som menades... det handlade om "nej inte en till Drizzt", dvs en Drow som är snäll inte att alla som är gay är snälla.

Mundo

Myrmidon
jjjohan said:
Hur tänkte du nu? Sen när blev gay synonmt med snäll? En homosexuell kan väl vara precis lika ond och hjärtlös som en straight? Det enda homosexuell säger är ju vad personen ifråga tänder på. Eller?
<.<
>.>

Jag har spelat jättemycket neverwinter nights. På vissa servrar var det extremt vanligt med snöflingekoncept. Det snöflingekonceptet som var mest jobbigt och också mest tydligt var "the Drizzits", sagt med spökröst.

>.<

Telephalsion

Swordsman
jjjohan said:
Hur tänkte du nu? Sen när blev gay synonmt med snäll?
*Host* *host*

Sen innan det blev synonymt för homosexuellt faktiskt. Det är dessutom rätt etablerat att i bland annat filmer ha äldre karaktärer som använder gay för att beskriva glatt och livligt och sen ha en liten krystad humor när de yngre reagerar på hur denne använder gay. På omvänt sätt har fag gått från att betyda, gamling som samlar kvistar, till cigarett, till homosexuell och är numera i folkmun en störande person, south park hade ett helt avsnitt om detta, MC knuttar etc.

http://dictionary.reference.com/browse/gay

Iallafall. Gillar svaren från spelskaparna och jag är glad att tråden gett upphov till några givande diskussioner. Genus-HO!