Jag satt och läste lite olika gamla inlägg och snubblade över det här inlägget:
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Klicka för att visa.. <input type="button" class="form-button" value="Visa dolt innehåll" onclick="toggle_spoiler(this, 'Dölj innehåll', 'Visa dolt innehåll')" /></div><div class="ubbcode-body"><div style="display: none;">Hände inte exakt det här för typ fyra år sedan? Jag kommer nämligen ihåg det som om det var igår; jag var i Masmo (vilket är ett idiotiskt namn på en ort, och jag ägnade en jättelång stund för att hitta på något roligt sätt att rita dit någon bokstav eller några prickar över någon bokstav för att få det att bli något snuskigt, men lyckades inte) hos några studerande, och där fanns en jättesöt rosenkindad brunett med höga kindben och ett så strålande leende att det senare behövde förvaras i kopparcylinder 250 meter under sårskorpan.
Någon i det där studentkollektivet hade en massa rollspel, och jag försökte förtvivlat ta reda på vem det kunde vara, och om den personen i så fall hängde på wrnu, eftersom det hade varit häftigt, men de typ förstod inte frågan. Dock, de var inte några lamerz, utan tvärtom verkade de helsköna, för typ medan jag var där och vi satt och puffade magisk drake, så kom någon typ från S/F-bokhandeln med ett illuminati-spel, och de verkade allihop rätt nere på spelhobbyn (även om de inte fattade hur gammalt spelet är - de ryckte till när de såg ett kort med Diana).
Nååå... i alla fall: poängen med historien var att vi pratade om JUST DET HÄR: om några postarbetare som vägrat dela ut reklam från sverigedemokraterna. Och de var typ alla pudas och pratade om civilkurage, medan jag satt och väntade på att få ordet, varpå jag skulle demonstrera min skarpsinnighet och briljans genom att säga det uppenbara (det alla sagt i den här tråden) och efter det skulle jag förmodligen ha blivit ihop med den söta brunetten och kanske byggt en koja ute i skogen, vem vet.
Men istället kom en slemmig typ och snodde mitt argument innan jag ens hunnit säga något, och alla ba "ååh, smart" åt honom istället.
Så jag tycker hela grejen suger. Förresten så går alla i Masmo omkring med gummistövlar fastän det inte regnar, och så tycker de på högsta allvar att det är roligt med historier som handlar om papegojor. Alla vet ju att alla historier med papegojor automatiskt är skittråkiga. Det är alltid så här: "Det var en präst/nunna/jättepryd grevinna/svärmor eller liknande, som skulle lämna in sin papegoja hos en djuraffär medan de var borta på resa, men killen i djuraffären hade inte tid utan lämnade den hos en sjöman/bordellmamma/borstbindare/snuskgubbe och så sade han tre ekivoka fraser (som papegojan lärde sig) och sedan så blev det så roligt att papegojan sade de tre grejerna åt sin ägarinna när hon kom tillbaka, varpå denne blev väldigt, väldigt överraskad!"
ha ha, liksom. Fuck alla i hela Masmo. De låter bara sina söta brunetter spela spel för att fresta oss kärlekstörstande pojkar från storstaden, men allt är på låtsas och sedan kommer något slemmo och snor flickan i slutändan i alla fall. Håll er borta från Masmo, med andra ord.