Nekromanti Missförståndstråden

Anarchclown

Swashbuckler
Teoretiskt? Alltså jag hatar det uttrycket. Borde det inte heta tesiskt? Det är väl det vi pratar om eller?

Basenanji

Postd20modernist
Eksem, du får ju läsa vad Krank skrev, du kan inte ta fram någon dammig slumptabell och bara läsa av resultatet liksom. :gremsuck:

Max Raven menade alltså att det som känns bäst för en teoretiker är sämst ur praktikerns perspektiv och att det är teoretikern som har rätt.

Så! Nu väntar jag bara på att du tackar mig för att jag reder ut de här oklarheterna åt dig!

:gremwink:

Tyr

Hero
Vilken besvikelse denna tråden var.

Äntligen en tråd om fiskbestånd och vad händer? Nästan ingen kan hålla sig till ämnet. Om det inte var för Trobergs tänkvärda inlägg om fisktankar och alternativ fiskvandring och Arferts nyhet om torskodling i Ryssland så skulle jag antagligen lämnat forumet i vrede och aldrig kommit tillbaka.

Kan vi inte rycka upp oss och hålla oss till trådens ämne? Än är det inte försent!

Basenanji

Postd20modernist
Jaha, DET var ju en annan sak!

Okej, sorry, jag var inte riktigt med på noterna, men nu fattar jag ju vad ni har pratat om!

Rysstorsk är ju ett gammalt hederligt grepp som man faktiskt kan se en del brottare använda än idag (även om det är vanligare i öststaterna än i väst). I USA är det förbjudet (det är därifrån begreppet "fishy" kommer faktiskt!).

Skönt att du redde ut det Tyr och tack!
Nu kan vi återgå till det normala.

:gremlaugh: :gremlaugh: :gremlaugh: